Payday 3 deweloper Starbreeze anuluje tryb offline i grę kooperacyjną D&D
Tryb offline dla Payday 3 został opisany jako "niewykonalny", a anulowanie projektu D&D spowodowało zwolnienia w studiu.
W zeszłym tygodniu deweloper Payday, Starbreeze, postanowił dać z siebie wszystko w swojej flagowej franczyzie, porzucając Project Baxter, tytuł kooperacyjny D&D, który został ujawniony w 2023 roku. Chociaż to anulowanie zostało dokonane, aby można było bardziej skupić się na Payday, wydaje się, że nie ma wystarczającego skupienia, aby wprowadzić tryb offline dla Payday 3.
W niedawnym strumieniu programistów (transkrybowanym przez Wccftech), Starbreeze ujawnił, że tryb offline dla Payday 3 nie nadejdzie. "Myślę, że musimy zmierzyć się z rzeczywistością, że nie jest to wykonalne w tym kierunku, w którym zmierzamy z grą" – powiedział generalny menedżer Jonas Skantz. "Po pierwsze, mamy skończoną liczbę ludzi. Chcemy mieć pewność, że pracują nad najważniejszymi rzeczami dla gry. To są rzeczy, o których będziemy rozmawiać: progresja, pętle rdzenia i tak dalej. Ale co ważniejsze, mamy dziś model aktualizacji, w którym wydanie aktualizacji klienta zajmuje nam tygodnie".
Chociaż jest to niefortunne dla każdego, kto z niecierpliwością oczekiwał uruchomienia trybu offline Payday 3, ta podwójna fala złych wiadomości doprowadziła również do zwolnień 44 pracowników Starbreeze, którzy pracowali nad Projektem Baxter.
Wygląda na to, że Starbreeze wciąż jest w trakcie dochodzenia do siebie po słabym starcie dla Payday 3. Nawet wiele lat po premierze gry widzimy, że studio zbliża się do niej, skupiając się na Payday, aby po raz kolejny uczynić ją tak dobrą, jak to tylko możliwe.







