W zeszłym roku, po trudnym starcie Payday 3, dyrektor generalny dewelopera Starbreeze Studios, Tobias Sjögren, ustąpił ze stanowiska. Poszukiwania jego następcy zajęły trochę czasu, ale w końcu dobiegły końca.
Adolf Kristjansson, weteran branży, który wcześniej był starszym dyrektorem ds. globalnej strategii komunikacji w EA. W oświadczeniu Kristjansson powiedział, że chce przekształcić Starbreeze w studio z wieloma tytułami.
"Dołączam do Starbreeze z wielkim entuzjazmem dla obecnych i przyszłych projektów firmy, nie tylko dla nadchodzącego tytułu Dungeons & Dragons. Z niecierpliwością czekam na kontynuację pracy nad dalszym rozszerzeniem serii Payday i przekształceniem Starbreeze w prawdziwe studio z wieloma tytułami. Przede wszystkim nie mogę się doczekać bliskiej współpracy z naszymi utalentowanymi zespołami i zaangażowania się w naszą pełną pasji społeczność graczy, gdy razem budujemy kolejny rozdział Starbreeze" – powiedział.
Chociaż Payday 3 okazał się klapą dla Starbreeze, wciąż istnieje szansa, że może odwrócić losy statku. Jak pokazał Payday 2, studio jest zdolne do stworzenia kilku niesamowitych gier.