Jedną z największych odsłon tegorocznego Xbox Games Showcase był najnowszy zwiastun Fable. Po długim milczeniu, Playground Games dał nam spojrzenie na fragmenty tytułu, aczkolwiek w zwiastunie, który składał się głównie z nonsensów CGI z komikiem Richardem Ayoade na czele, który gra raczej sfrustrowanego giganta.
Mając to na uwadze, nasz własny David Caballero miał ostatnio okazję porozmawiać z ojcem Fable, Peterem Molyneux, który podczas swojego pobytu w nieistniejącym już Lionhead Studios uruchomił trzy główne części serii fantasy, a także szereg projektów spinoff.
W ramach naszej obecności na Gamelab Barcelona, zapytaliśmy o to, co sądzi o ujawnieniu Fable, Molyneux powiedział nam: "Myślałem, że casting Richarda [Ayoade] ... Myślę, że obsadzenie go było idealne, co sprawiło, że miał obsesję na punkcie warzyw, było bardzo Fable. "
Molyneux kontynuował: "Wiesz, rzeczą w Fable jest to, że musisz pamiętać, pamiętam, jak siedzialiśmy, kiedy projektowaliśmy Fable i powiedziałem, myślę, że wszyscy zgodziliśmy się, że Fable będzie zabawne z powodu tego, co robią gracze. To nie jest śmieszne, ponieważ ma wiele żartów. Właściwie nie było w nim żadnych żartów, ale było to naprawdę zabawne, ponieważ pozwoliliśmy graczowi zareagować w absurdalny sposób, a ta śmieszność nadal wydawała się być obecna w zwiastunie. "
Na zakończenie Molyneux stwierdził: "Podobnie jak ty, chciałbym zobaczyć więcej rozgrywki, ale naprawdę uwielbiałem, gdy kula ognia została wyrzucona z bohaterki. Uwielbiałem uczucie wpływu, jaki dawał. Myślałem, że to naprawdę obiecujące. Więc wiesz, moje nadzieje są wysokie."
Playground Games nie ogłosił jeszcze, kiedy powrócimy do Albionu w ich podejściu do Fable, ale aby dowiedzieć się więcej o tym, co Molyneux robi w 22cans, możecie obejrzeć nasz pełny wywiad z kultowym projektantem gry poniżej lub zobaczyć, co Molyneux miał do powiedzenia na temat Fable na European Gamelab na Teneryfie w grudniu 2022 roku tutaj.