Polski
Gamereactor
wiadomości
Fable (2004)

Peter Molyneux żałuje wszystkich swoich rozdmuchiwanych gier

Molyneux często mówił o funkcjach, które nie pojawiały się w jego grach.

HQ

Peter Molyneux jest jednym z największych nazwisk w branży gier, dostarczając nam uznaną serię RPG Fable i pracując nad klasykami, takimi jak Dungeon Keeper, Populous i inne. Jest również znany z tego, że jest niezwykle pasjonatem gier, które tworzy, co doprowadziło do krytyki.

W podcaście My Perfect Console Molyneux chciał wyjaśnić, co sądzi o przereklamowaniu swoich poprzednich gier. Ma wyrzuty sumienia z powodu tego, co powiedział i żałuje, że nie mógł poradzić sobie z tym inaczej. "To, co powinienem był powiedzieć w każdym wywiadzie, to:" Słuchaj, wszystko, co mówię, traktuj to z przymrużeniem oka "- powiedział. "To było okropne i bardzo tego żałuję." "

Myślałem, że projektuję grę, gdy rozmawiałem z prasą. W dzisiejszym świecie to totalne szaleństwo".

Jednak nadal wierzy, że był czas i miejsce na rozdmuchiwanie gier, zwłaszcza wtedy, gdy deweloperzy nie byli tak transparentni jak teraz. "Jak każdy niedokończony projekt, dość często rzeczy zmieniają się w tym procesie tworzenia i myślę, że ludzie mylą to z obietnicami funkcji w grze. Naprawdę, możliwość otwartego i szczerego mówienia o procesie projektowania po prostu nie była tym, czym była. "

Czy uważasz, że deweloperzy powinni bardziej uważać na to, jak reklamują swoje gry?

Fable (2004)

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości