Polski
Gamereactor
wiadomości
Redfall

Phil Spencer "rozczarowany" wydaniem Redfall

Tak samo jak reszta z nas, Phil.

HQ

Podczas gdy w ciągu ostatniego tygodnia w świecie gier działy się inne wydarzenia, trudno było zignorować ognisko, jakim stał się Redfall Arkane Austin. Ponieważ studio było wcześniej znane ze świetnych gier, rozczarowało wielu w całej branży, widząc słaby bałagan, który Redfall okazał się być po premierze.

Przemawiając w Kinda Funny's Xcast, szef Xboxa Phil Spencer otworzył się na temat tego, co myśli o premierze. "Nie ma dla mnie nic trudniejszego niż rozczarowanie społeczności Xbox" - powiedział. "Jestem na siebie zły."

Spencer wspomina składanie fałszywych obietnic, takich jak 60 klatek na sekundę podczas premiery Redfall. Chociaż wyraźnie wierzy, że był to błąd, wydaje się, że Spencer uważa również, że upadek Redfall mógł wynikać z tego, że zespół programistów wyszedł poza swoją strefę komfortu. Nie tylko zrzuca winę na Arkane Austina i wyraźnie wierzy, że Xbox powinien mieć większą rolę.

Powiedział: "Nie wykonaliśmy dobrej roboty na początku, angażując się w Arkane Austin, aby naprawdę pomóc im zrozumieć, co to znaczy być częścią Xbox. Zostawiliśmy ich do pracy nad grą – to bardzo utalentowany zespół i kocham ten zespół – nadal to robię. Powinniśmy byli być tam dla zespołu wcześniej. To zależy od nas. Spóźniliśmy się na pomoc. Traktuję to jako naukę. Jakkolwiek bolesne to jest".

Wcześniej informowaliśmy, że Redfall miał niewielki lub żaden udział Xboksa w jego rozwoju, ale Spencer wyraźnie uważa, że to był błąd. Czy uważasz, że Xbox powinien był wkroczyć wcześniej?

Sprawdź cały wywiad tutaj.

Redfall

Powiązane teksty

0
RedfallScore

Redfall

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Wampirza gra akcji Arkane jest tutaj, ale czy jest to zwycięzca, którego potrzebuje Xbox, czy plama na zazwyczaj fantastycznej płycie dewelopera.



Wczytywanie następnej zawartości