Polski
Gamereactor
wiadomości
Pillars of Eternity 2: Deadfire

Pillars of Eternity 3 nie powstanie, jeśli Obsidian nie dowie się, jakie błędy zostały popełnione przy produkcji Deadfire

Główny projektant serii, Josh Sawyer, opowiada o potencjalnej trzeciej odsłonie, przypominając jednocześnie o niskiej sprzedaży Deadfire.

HQ

Obsidian Entertainment ma sporo pracy na głowie. W zeszłym miesiącu studio wprowadziło na rynek The Outer Worlds, ale co z Pillars of Eternity? Druga odsłona serii z podtytułem Deadfire została wydana w zeszłym roku, a pewien fan zapytał niedawno głównego projektanta serii, Josha Sawyera, o przyszłość marki i jej potencjalną trzecią odsłonę.

"Nie jest to coś, o czym mogę decydować, ale myślę, że stosunkowo niska sprzedaż Deadfire będzie mieć na to wpływ. Jeśli już rozważymy stworzenie kolejnej odsłony Pillars of Eternity w tym stylu, będziemy musieli ponownie przeanalizować cały format gry" - odpowiedział.

Deweloper dodaje, że odpowiedź jest niezwykle trudna, ponieważ studio nie wie, dlaczego Deadfire nie sprzedało się tak dobrze jak "jedynka". Podczas premiery pojawiło się kilka problemów, jednak Sawyer nie sądzi, by któryś z nich wyjaśniał taki spadek.

"Jestem pewien, że niektórzy ludzie, którzy to czytają, dokładnie wiedzą, dlaczego Deadfire sprzedało się gorzej niż pierwsze Pillarsy. Ja nie mam tej pewności, co jest jednym z kilku powodów, dla których bardzo ostrożnie podchodzę do kontynuacji. Nie mogłem dostarczyć naszym fanom gry, której pragnęli, a bez pełnego zrozumienia, gdzie popełniłem błąd, tylko zgadywałbym, jak rozwiązać zaistniałe problemy" - dodaje.

Czego oczekiwalibyście po trzeciej odsłonie serii?

HQ
HQ
Pillars of Eternity 2: Deadfire

Dzięki, PC Gamer.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości