Polski
Gamereactor
wiadomości
Everwild

Plotka: Everwild jest bardziej jak Viva Piñata i mniej o tematyce survivalowej

Od kilku lat nie widzieliśmy zbyt wiele o grze.

HQ

Minęły cztery lata od ogłoszenia Everwild, a to oznacza, że rozwój rozpoczął się znacznie wcześniej. Ale odkąd to się stało, mieliśmy tylko jeden duży zwiastun w 2020 roku, a potem nic nie usłyszeliśmy.

Plotki głoszą, że rozwój był kłopotliwy, a dyrektor kreatywny Simon Woodroffe opuścił projekt i ostatecznie został zastąpiony przez Gregga Maylesa. Wciąż nie mamy roku premiery, a rok 2024 wydaje się zbyt optymistyczny. To spowodowało, że gracz skontaktował się z byłym pracownikiem Playtonic i redaktorem VGC, Andym Robinsonem, który kilkakrotnie udowodnił, że ma świetne źródła w branży gier i zapytał o rozwój Everwild. Robinson odpowiedział, że "nie przyglądał się temu przez jakiś czas, ale jeśli Gregg Mayles go prowadzi, możesz być bardzo pewny, że okaże się świetny".

Robinson dodał również, że gra zmieniła się od czasu, gdy widzieliśmy ją po raz ostatni, i niekoniecznie jest to już przygoda przetrwania, ale raczej coś bardziej inspirowanego Viva Piñata. Mimo to jest pewien, że Rare "znokautuje go z parku".

Microsoft ma swój Xbox Games Showcase 11 czerwca. Czy Everwild zostanie pokazany, jest obecnie nieznany, ale szczerze mówiąc, nie spodziewalibyśmy się tego.

HQ
Everwild

Powiązane teksty

0
Everwild ma nowego Design Directora

Everwild ma nowego Design Directora

WIADOMOŚĆ. Przez Jonas Mäki

W 2019 roku Rare ogłosiło swoją następną grę, która jest bardzo dziwnie wyglądającym tytułem o nazwie Everwild. Potem zapanowała cisza radiowa, aż do ujawnienia nowego...



Wczytywanie następnej zawartości