Polski
Gamereactor
wiadomości
Halo Infinite

Plotka: Halo porzuci silnik Slipspace i przełączy się na silnik Unreal Engine

Silnik był źródłem krytyki za wiele zgubnych rzeczy w grze.

HQ

Halo Infinite nie było grą, na którą fani Halo mieli nadzieję. Pomiędzy brakiem wsparcia a nieudanymi ofertami, w tym ostatnio anulowaną lokalną kampanią kooperacyjną, 343 Industries znalazło się na linii ognia dla wielu problemów gry. Ale jeśli chodzi o podstawowe problemy u dewelopera, które doprowadziły do tych problemów z grą, różne raporty sugerowały, że silnik Slipspace, na którym działa tytuł i został specjalnie zbudowany, jest ważnym powodem.

A teraz nowa plotka zaczęła robić rundy, a ta stwierdza, że 343 Industries porzuci silnik Slipspace i przejdzie na silnik Unreal Engine dla Halo w przyszłości. Pochodzi to od YouTubera Seana W, który od tego czasu jego plotka została potwierdzona przez Jeza Cordena z Windows Central, który dodał:

"Początkowo spisałem raport. Nie było sensu porzucać ponad 2 lat pracy nad [podobno tytułem Halo battle royale], aby przenieść go na nowy silnik, ale po rozmowie z Seanem W i zrobieniu własnego kopania, z pewnością wygląda to coraz bardziej tak, jakby [Halo battle royale] albo porzucało Slipspace, lub nigdy nie był na Slipspace od samego początku."

Tak czy inaczej, ponieważ Unreal Engine jest znacznie szerzej stosowanym narzędziem programistycznym, powinno to złagodzić wiele problemów podczas tworzenia nowej zawartości w grach Halo, ale dopóki 343 Industries oficjalnie nie wyda oświadczenia potwierdzającego lub zaprzeczającego temu raportowi, będziemy musieli po prostu potraktować plotkę z odrobiną ostrożności.

Halo Infinite

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości