Polski
Gamereactor
wiadomości
Endless Dungeon

Pomimo większej ilości akcji niż jego poprzednik, Endless Dungeon nadal będzie trudny

"Jedna lub dwie wieżyczki w niewłaściwym miejscu mogą oznaczać różnicę między życiem a śmiercią."

HQ

Chociaż najbardziej znane ze swoich gier strategicznych 4X, takich jak Humankind i Endless Space, Amplitude Studios wydało całkiem udany Dungeon of the Endless w 2014 roku. Teraz gra otrzymuje duchową kontynuację w postaci Endless Dungeon, która dodaje również elementy akcji do poprzedniej mieszanki obrony wieży i rozgrywki roguelite. Podczas Gamescomu reżyser gry Endless Dungeon, Jean-Maxime Moris, opowiedział nam więcej o tym, jak zmienia to formułę.

"To naprawdę gra sama w sobie z większą ilością akcji i grywalnym Day One z kontrolerem jako podwójnym drążkiem. Zachowuje jednak pewne elementy Dungeon of the Endless. Wchodzisz na poziom i w zasadzie musisz eskortować swój kryształ na drugą stronę poziomu", mówi Jean-Maxime Moris. "Przechodzisz przez poziom, otwierając po jednym drzwiu na raz, a każde drzwi są okazją, ponieważ pomagają ci zbierać zasoby, takie jak żywność, aby się wyleczyć, lub ulepszać swoje postacie, przemysł, aby budować wieżyczki - i musisz zbudować wiele wieżyczek, w przeciwnym razie zginiesz - lub naukę, aby zbadać więcej wieżyczek. Ale jest to również ryzyko, ponieważ za każdym razem, gdy otwierasz drzwi, możesz wywołać falę wroga. To także odejście od Dungeon of the Endless, które było w dużej mierze turowe. Dodaliśmy elementy czasu rzeczywistego, dzięki czemu zawsze jesteś na palcach, ponieważ wrogowie mogą pojawić się w każdej chwili. "

HQ

Tryb kooperacji jest również zawarty w grze, umożliwiając eksplorację stacji kosmicznych zaatakowanych przez ze znajomymi. Można by pomyśleć, że to nieco ułatwiło grę, ale pod pewnymi względami zwiększa napięcie, wyjaśnia Jean-Maxime Moris:

"Mamy solo i co-op. W tym miejscu gra naprawdę przechodzi na inny poziom, ponieważ wszystkie zasoby są wspólne, a każda decyzja jest kluczowa. Jedna lub dwie wieżyczki w niewłaściwym miejscu mogą oznaczać różnicę między życiem a śmiercią, ale wyobrażanie sobie musi dokonywać wszystkich tych wyborów z dwiema innymi osobami, które mogą mieć różne pomysły na to, jak się do tego zabrać. "

Endless Dungeon pojawi się na PC i konsolach w niezapowiedzianym obecnie terminie. Możesz obejrzeć nasz pełny wywiad z deweloperem powyżej.

Endless Dungeon

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości