Polski
Gamereactor
wiadomości
Star Wars Jedi: Survivor

Poprawka Star Wars Jedi: Survivor ma na celu naprawienie problemów z wydajnością

Czy w końcu dostaniemy zabawę w stabilnych 60 fps i przy znacznie mniejszej liczbie błędów dzisiaj?

HQ

Podczas gdy wielu z radością dowiedziało się, że Star Wars Jedi: Survivor pojawi się na PS4 i Xbox One, niektórzy wyrazili swoje obawy dotyczące tego, jak gra działa już na PC, PS5 i Xbox Series. Czy to oznaczało, że będziemy musieli żyć z tymi problemami? Respawn powiedział wtedy "nie", a teraz nadszedł czas, aby sprawdzić, czy są poważni, czy nie.

Studio właśnie wydało nową łatkę do Star Wars Jedi: Survivor i to dobry znak, że twórcy podkreślają, że sprawi, że tryb wydajności gry będzie znacznie lepszy. W rzeczywistości najwyraźniej całkowicie przerobili tryb wydajności 60 klatek na sekundę, wyłączając ray tracing i poprawiając wykorzystanie GPU i CPU.

Nie oznacza to, że ci, którzy preferują tryb jakości, otrzymają to samo stare doświadczenie, ponieważ powiedziano nam, że ta łatka prowadzi również do znacznie bardziej stabilnego 30 fps, nawet jeśli dokonano pewnych aktualizacji graficznych.

Mówiąc o liczbie klatek na sekundę i tym podobnych, wersja PS5 obsługuje teraz zmienną częstotliwość odświeżania, a wersja na PC otrzymała kilka ulepszeń (w tym obsługę DLSS). Wszystko to oprócz poprawek błędów i poprawek, o których możesz przeczytać trochę więcej tutaj.

Star Wars Jedi: Survivor

Powiązane teksty

Star Wars Jedi: SurvivorScore

Star Wars Jedi: Survivor

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Respawn powraca w drugim rozdziale historii Cala Kestisa, ale czy poprawi genialną formułę Fallen Order?



Wczytywanie następnej zawartości