Podczas gdy wielu z radością dowiedziało się, że Star Wars Jedi: Survivor pojawi się na PS4 i Xbox One, niektórzy wyrazili swoje obawy dotyczące tego, jak gra działa już na PC, PS5 i Xbox Series. Czy to oznaczało, że będziemy musieli żyć z tymi problemami? Respawn powiedział wtedy "nie", a teraz nadszedł czas, aby sprawdzić, czy są poważni, czy nie.
Studio właśnie wydało nową łatkę do Star Wars Jedi: Survivor i to dobry znak, że twórcy podkreślają, że sprawi, że tryb wydajności gry będzie znacznie lepszy. W rzeczywistości najwyraźniej całkowicie przerobili tryb wydajności 60 klatek na sekundę, wyłączając ray tracing i poprawiając wykorzystanie GPU i CPU.
Nie oznacza to, że ci, którzy preferują tryb jakości, otrzymają to samo stare doświadczenie, ponieważ powiedziano nam, że ta łatka prowadzi również do znacznie bardziej stabilnego 30 fps, nawet jeśli dokonano pewnych aktualizacji graficznych.
Mówiąc o liczbie klatek na sekundę i tym podobnych, wersja PS5 obsługuje teraz zmienną częstotliwość odświeżania, a wersja na PC otrzymała kilka ulepszeń (w tym obsługę DLSS). Wszystko to oprócz poprawek błędów i poprawek, o których możesz przeczytać trochę więcej tutaj.