Polski
Gamereactor
wiadomości
F1 22

Porpoising w F1 22 byłby "naprawdę nieprzyjemnym doświadczeniem dla gracza"

Rozmawiamy z Lee Matherem o wprowadzaniu corocznych zmian fizyki zarówno w samochodach, jak i oponach.

HQ

Mimo że możecie przeczytać naszą recenzję, a niektórzy gracze uzyskali już do niej wczesny dostęp, F1 22 oficjalnie ukazuje się dzisiaj na PC, PlayStation i Xbox, a w ramach naszej relacji usiedliśmy z dyrektorem kreatywnym EA Lee Matherem, aby dowiedzieć się więcej o tegorocznych zawiłościach innych niż tworzenie supersamochodów.

"Oczywiście, kiedy sezon się rozpoczął, prawie zablokowaliśmy podstawową fizykę", Mather przypomina w poniższym filmie o marginesie, który Codemasters zwykle musi dodawać zmiany w połowie sezonu, gdy się o niesławne efekty porpoising i bottoming. "Nie zablokowaliśmy kolejności sezonu, to coś, co zawsze się zmienia i zmienia, a my aktualizujemy samochody po premierze, aby dostosować się do że. Nie robiliśmy porpoisingu, wierzyliśmy, że będzie to bardzo denerwujące dla doświadczenia gracza i od tego czasu próbowaliśmy tego tylko po to, aby upewnić się, że mamy rację i naprawdę nie jest wygodnie grać, ponieważ jeśli jesteś w pojeździe i odbijasz się wokół oka, rekompensuje to. Jeśli patrzysz na ekran, dosłownie to, co robi ekran, odbija się, więc było to bardzo, bardzo, nieprzyjemne doświadczenie, aw VR również najprawdopodobniej widziałoby ludzi, którzy nie czuliby się zbyt świetnie. Z pewnością mieliśmy nadzieję, że zostanie to już rozwiązane w sporcie, ale wydaje się, że wiele zespołów nadal ma z tym problemy. To jedna z tych rzeczy, które chociaż są częścią sportu, nie powinny być częścią sportu przez dłuższy czas, miejmy nadzieję. Ale byłoby to naprawdę nieprzyjemne doświadczenie dla gracza".

Poprawki ze względu na większe opony w 2022 roku

Poza tym omówiliśmy również tegoroczne większe opony, które potrzebują trochę czasu, aby osiągnąć idealną temperaturę.

"To naprawdę interesujące. To, co zrobiliśmy, to nie tylko przestrzeganie tego, co musieliśmy zrobić zgodnie z przepisami, ale nieustannie dążyliśmy do ulepszenia naszego modelu opon", wyjaśnia Mather. "Jedną z największych zmian, jakie znajdziesz, jest poczucie tego, ile ugryziesz opony. Czują się naprawdę bezpośredni, naprawdę dokładni. Nie skręcasz już trochę przed wierzchołkiem, obracasz się na wierzchołek, a samochód wydaje się naprawdę bezpośredni. Kiedy wchodzi w slajd, jest to bardzo zgryźliwa procedura, ale jest bardzo chwytliwa. Nie czuje się leniwy, czuje się tak, jak można by się spodziewać. Jest w tym pewien stopień wagi, ponieważ samochody są cięższe w tym roku, więc z pewnością czujesz to poprzez fizykę. Ale także z oponami, ze względu na dodatkową masę nieresorowaną, którą otrzymujesz z 18-calowego koła, a pakiet opon ponownie zmienia wrażenia. Jest to więc mieszanka tego, co zrobili ze sportem, który odtworzyliśmy, ale także wielkiego postępu, jaki zrobiliśmy w wielu obszarach: modelu opon, sposobu działania skrzyni biegów, a także sposobu, w jaki działa zawieszenie, ponieważ zawieszenie odgrywa w nim dużą rolę bardziej niż kiedykolwiek w tym roku, ponieważ wcześniej 13-calowa opona z wysokimi ściankami bocznymi, opona działała do pewnego stopnia jako amortyzator, podczas gdy teraz tego nie ma. Zawieszenie wykonuje całą pracę, ponieważ opony są znacznie bardziej niskoprofilowe, więc znowu nastąpiła zmiana w sposobie współpracy całego systemu".

Jak bardzo lubisz simracing, aby odtworzyć prawdziwe warunki wyścigowe? Zostaw komentarz poniżej.

HQ

Powiązane teksty

0
F1 22Score

F1 22

RECENZJA. Przez Daniel Andersen

Nowy sezon Formuły 1 jest już w toku, a teraz dostajemy również coroczną edycję oficjalnej gry wideo, F1 22.



Wczytywanie następnej zawartości