Polski
Gamereactor
wiadomości
Sekiro: Shadows Die Twice

Poznaliśmy szczegóły systemu umiejętności w Sekiro: Shadows Die Twice

System ma być bardziej przystępny, ale równie bogaty.

HQ

Sekiro: Shadows Die Twice, nowa gra akcji opracowana przez From Software, zadebiutuje na kilku platformach w ciągu najbliższych dwóch miesięcy, tymczasem poznaliśmy kilka interesujących szczegółów na temat nowego projektu Miyazakiego.

W przeciwieństwie do gier z serii Souls czy Bloodborne'a, system progresji w Shadows Die Twice skupi się na punktach doświadczenia i drzewkach umiejętności, a XP oraz waluta w grze będą rozdzielone. Kolejną różnicą w stosunku do poprzednich gier From Software jest fakt, że nawet w przypadku śmierci bohatera ani punkty doświadczenia, ani waluta w grze nie zostaną utracone. By zdobyć XP, musimy pokonywać wrogów, co z kolei pomoże podnieść pasek umiejętności. Znalezienie określonych przedmiotów odblokuje drzewko umiejętności, a gracze będą mogli wyszkolić swoją postać, decydując się na wydawanie punktów umiejętności na skradanie, walkę lub ewolucję protezy.

Innymi słowy, wygląda na to, że From Software w Sekiro zdecydowało się na bardziej przystępny system niż w swoich poprzednich tytułach, ale produkcja nadal zaspokoi potrzebę głębokich doświadczeń, których głośno domagają się weterani gier japońskiego studia.

Sekiro: Shadows Die Twice zadebiutuje 22 marca na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Czego oczekujecie od gry?

Sekiro: Shadows Die Twice

Podziękowania dla GameRant.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości