Sekiro: Shadows Die Twice, nowa gra akcji opracowana przez From Software, zadebiutuje na kilku platformach w ciągu najbliższych dwóch miesięcy, tymczasem poznaliśmy kilka interesujących szczegółów na temat nowego projektu Miyazakiego.
W przeciwieństwie do gier z serii Souls czy Bloodborne'a, system progresji w Shadows Die Twice skupi się na punktach doświadczenia i drzewkach umiejętności, a XP oraz waluta w grze będą rozdzielone. Kolejną różnicą w stosunku do poprzednich gier From Software jest fakt, że nawet w przypadku śmierci bohatera ani punkty doświadczenia, ani waluta w grze nie zostaną utracone. By zdobyć XP, musimy pokonywać wrogów, co z kolei pomoże podnieść pasek umiejętności. Znalezienie określonych przedmiotów odblokuje drzewko umiejętności, a gracze będą mogli wyszkolić swoją postać, decydując się na wydawanie punktów umiejętności na skradanie, walkę lub ewolucję protezy.
Innymi słowy, wygląda na to, że From Software w Sekiro zdecydowało się na bardziej przystępny system niż w swoich poprzednich tytułach, ale produkcja nadal zaspokoi potrzebę głębokich doświadczeń, których głośno domagają się weterani gier japońskiego studia.
Sekiro: Shadows Die Twice zadebiutuje 22 marca na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Czego oczekujecie od gry?
Podziękowania dla GameRant.