Niespodziewanym zrządzeniem losuHi-Fi Rush deweloper Tango Gameworks został uratowany przed zamknięciem przez Kraftona. Początkowa decyzja o zamknięciu Tango Gameworks wydawała się bardzo dziwna ze strony Xboxa, ale Krafton wkroczył, aby upewnić się, że nie stracimy studia.
W rozmowie z Game Developer, dyrektor generalny Krafton, Changhan Kim, wyjaśnił, że decyzja o uratowaniu Tango nie była podyktowana względami finansowymi. "Chcieliśmy zachować ich dziedzictwo" – powiedział. "Chociaż nie odnieśli wielkiego sukcesu w swoich grach, dostrzegliśmy wielu twórców, których warto było poszukiwać. Dlatego chcieliśmy współpracować z tą organizacją".
Kim nawet nie spodziewa się, że sequel Hi-Fi Rush zarobi pieniądze. "Nie możemy przejąć Tango Gameworks na podstawie ich wyników finansowych lub liczb, prawda? Szczerze mówiąc, nie sądzimy, że Hi-Fi Rush 2 przyniesie nam pieniądze. Ale to część naszej próby. Musimy nadal próbować [tworzyć gry] w duchu podejmowania wyzwań".
Zamiast tego Kim chciałby skupić się tylko na odzyskaniu kosztów produkcji i upewnieniu się, że twórcy będą mogli nadal tworzyć gry, w które chcieliby grać. W branży, która wydaje się zawsze koncentrować na marżach zysku, jest to pozytywne przesłanie.