Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Strona główna
wiadomości
Killsquad

Producent Killsquad o możliwościach nowych konsol

Coraz bliżej święta

  • Joanna StrześnickaJoanna Strześnicka

Ile lat minęło od premiery Playstation 4? Ile gier wydano na jedną z najlepiej sprzedających się konsoli na świecie? Według Sony odpowiedź brzmi: wystarczająco dużo. O tym, że korporacja planowała rozpocząć prace na konsolą jeszcze nowszą, jeszcze potężniejszą i jeszcze droższą wiadomo było już od jakiegoś czasu. Za ciosem poszedł także Microsoft, ogłaszając Project Scarlett - najnowszą generację dla Xboxa - podczas tegorocznego E3.

Ricardo Seligmann, producent studia Novarama, który w lipcu tego roku wydał grę Action RPG Killsquad, wypowiedział się niedawno na temat swoich odczuć odnośnie najnowszych generacji. Połączenie procesora Zen 2 i pamięci GDDR6 dla laików brzmią jedynie imponująco - dla developerów jednak oznaczają szereg nowych możliwości. Moc nowych bebechów następnej generacji konsol ma umożliwić generowanie środowiska gier, jakiego jeszcze nie widzieliśmy - a także pozwolić na wyświetlanie całych hord przeciwników o jeszcze bardziej szczegółowym wyglądzie i jeszcze sprawniejszym AI.

Dla rynku oznacza to nowe, większe oczekiwania od gier różnych gatunków. Być może doczekamy się tysięcznych armii w starciach rodem z średniowiecza albo survivali osadzonych w w pełni funkcjonalnych, wielowarstwowych ekosystemach. Immersja w grach stanowi nierzadko większą zaletę niż sama jakość graficzna - a dzięki nieustającemu postępowi technologii, jej rozwojowi nie grozi zastój.

Killsquad