Programista Clair Obscur: Expedition 33 nie planuje ekspansji w najbliższym czasie
Dyrektor gry Guillaume Broche uważa, że drużyna jest obecnie w sam raz dobrana.
Clair Obscur: Expedition 33 to pod wieloma względami wielki wyczyn w grach, ale prawdopodobnie najbardziej zaskakuje ludzi, gdy słyszą, że został stworzony przez zespół około 30 osób. Często zakłada się, że gra na taką skalę jak Clair Obscur potrzebuje setek osób, ale jej reżyser Guillaume Broche nie ma zbyt wielu planów na rozbudowę.
W rozmowie z Automaton, Broche wyjawił, że jego zdaniem zespół Sandfall jest w zasadzie idealny do swoich ambicji. "Myślę, że na razie wolałbym pracować w małym zespole" – powiedział. – Nie jestem pewien, jak duży byłby "idealny zespół" (śmiech). Ale jeśli chodzi o stworzenie pełnowymiarowej turowej gry RPG, wierzę, że zespół, który teraz mamy, jest w sam raz do tego dobrany.
Broche powiedział również, że przebadali ponad 200 osób podczas rozmów kwalifikacyjnych, zanim zdecydowali się na odpowiednich pracowników. Zamiast wybierać doświadczonych weteranów, Broche bardziej skupiał się na kandydatach z odpowiednim nastawieniem.
"W tamtym czasie nasz grafik VFX i projektant postaci dopiero co skończyli studia, a ta gra była ich pierwszą pracą w życiu. Ponieważ mieli bardzo małe doświadczenie w pracy, nie mieli też wielu istniejących wyobrażeń na temat tego, jak powinna wyglądać praca - co myślę, że było dobrą rzeczą, ponieważ udało im się dostosować do naszego specyficznego stylu pracy" - powiedział.
Wraz ze wzrostem budżetów i powiększaniem się zespołów deweloperskich, być może z czasem zobaczymy więcej studiów takich jak Sandfall Interactive. Jedno jest pewne, bez względu na to, ile osób jest w Sandfall, miliony oczu obserwują, co zrobią dalej.







