Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
The Elder Scrolls V: Skyrim

Projektant Skyrim mówi, że otwarte światy to obecnie "prawie banał"

Bruce Nesmith powiedział również, że RPG nie powinno być tak popularne, jak jest dzisiaj.

HQ

Nawet gdy zbliżamy się do piętnastu lat od premiery Skyrim, piąta gra z serii Elder Scrolls pozostaje niezwykle popularna. Kimś, kto pozostaje "wiecznie zszokowany" uporczywością The Elder Scrolls V: Skyrim w dzisiejszym krajobrazie gier, jest Bruce Nesmith, główny projektant uznanej gry RPG.

"Z całą pewnością, rok później jakaś inna gra powinna była go przyćmić. A potem dwa lata później, trzy lata później, pięć, dziesięć. To coś w stylu "co tu się do dzieje?" " powiedział Nesmith FRVR w niedawnym podcaście. "Todd [Howard] nawet chodził na te spotkania i pokazywał nam informacje, których szczegółów nie mogę wam podać, o tym, ile osób w to gra. To coś w stylu: "Chyba żartujesz?". Poważnie, nadal, dziesięć lat później.

Wiele z tego, co zdaniem Nesmitha utrzymuje Skyrim przy życiu, znajduje się w otwartym świecie. "Nie odkładaliśmy niczego na później. Nie próbowaliśmy zarządzać tym doświadczeniem" – powiedział. "Pozwoliliśmy, aby to było wasze doświadczenie, to było doświadczenie napędzane przez graczy. I bardzo, bardzo niewiele gier to opanowało, ponieważ otwarty świat jest teraz niemal banalnym stwierdzeniem. – O tak, mamy otwarty świat. "

W Skyrim jest też pewien urok, który wykracza poza otwarty świat. Nie jest idealny, ale świetnie radzi sobie z tym, że sprawia, że myślisz, że twoje doświadczenie jest wyjątkowe, jak mówi Nesmith. Mamy nadzieję, że za każdym razem, gdy The Elder Scrolls VI w końcu zostanie wydane, będziemy mieli to samo uczucie.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości