Polski
Gamereactor
wiadomości
Wiedźmin 3: Dziki Gon

Projektant Wiedźmina III przeprasza za zaśmieconą mapę

"Nie było dużo czasu, więc było bardzo dużo: "OK, po prostu musimy to zrobić i nie możemy tego zrobić idealnie".

HQ

Wiedźmin 3: Dziki Gon oferował jeden z najbardziej imponujących otwartych światów do tej pory, gdy gra fabularna CD Projekt Red została wydana w 2015 roku. Duża mapa była wypełniona ciekawymi postaciami do poznania, zadaniami do wykonania i skarbami do znalezienia.

W rzeczywistości na mapie było tak wiele punktów, że mogło to być trochę przytłaczające - uczucie, które fani gier z otwartym światem Ubisoftu prawdopodobnie również rozpoznają. Podczas transmisji na żywo z okazji 20-lecia CD Projekt Red, Philipp Weber, menedżer kampanii nadchodzącego Wiedźmina 4, powiedział, że ponosi część winy za bałagan na mapie:

"Mogę przyznać, że jestem jedną z tych osób, które faktycznie stawiają te znaki zapytania na świecie. Był już koniec 2014 roku, więc nie tak długo przed premierą, kiedy w zasadzie po prostu wypełniliśmy nimi świat. Nie było zbyt wiele czasu, więc było bardzo dużo: "OK, po prostu musimy to zrobić i nie możemy tego zrobić idealnie".

Philipp Weber mówi również, że wiele znaków zapytania spowodowanych przez skrytki przemytników naprawdę nie powinno być w ogóle zaznaczonych na mapie:

"Mam jednak obronę. Zrobiłem wiele z tych okropnych – mogę powiedzieć okropnych, ponieważ je zrobiłem – skrytek przemytników. Ale pierwotnie umieściliśmy je w świecie, umieściliśmy nad nimi mewy, aby zobaczyć je krążące, ale nie planowano mieć ikony na mapie. "

CD Projekt Red pracuje obecnie nad rozszerzeniem do Cyberpunka 2077, a także nadchodzącego Wiedźmina 4, z których żaden nie otrzymał jeszcze okna wydawniczego.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości