Polski
Gamereactor
wiadomości
Diablo Immortal

Przeniesienie Diablo na urządzenia mobilne było marzeniem Blizzarda

Diablo Immortal zostało zapowiedziane w zeszłym tygodniu podczas BlizzConu.

HQ

Diablo Immortal zostało ujawnione w zeszłym tygodniu na BlizzConie, a gdy mieliśmy okazję porozmawiać z Helen Cheng i Danem Elggrenem o grze (która została stworzona we współpracy z NetEase Inc.) podczas tego wydarzenia, przede wszystkim zapytaliśmy, co skłoniło studio do przeniesienia marki na urządzenia mobilne.

"Wszyscy jesteśmy mobilnymi graczami" - powiedział Elggren. "Przede wszystkim całym sercem kochamy gry, dlatego jesteśmy również mobilnymi graczami. W biurze przez cały czas rozmawiamy o grach mobilnych, i dlatego właśnie postanowiliśmy przenieść Diablo - czyli franczyzę, którą kochamy - na platformy mobilne, było to marzeniem dla wielu z nas."

"Unikalne opcje, które jesteśmy w stanie wprowadzić na urządzeniach mobilnych, są zupełnie inne niż te na pozostałych platformach, więc jest to świetna okazja, aby móc przenieść Diablo na platformy mobilne."

Kiedy zapytaliśmy o sterowanie za pomocą ekranu dotykowego, Elggren dodał: "Musieliśmy stworzyć unikalną mechanikę wykorzystującą ekran dotykowy. Jest to coś, nad czym nieustannie pracujemy, i coś, nad czym będziemy dalej pracować, ale wszystkie te mechaniki i ich działanie zaczynają się coraz bardziej sprawdzać w wielu róznych grach mobilnych [...] Myślę, że to właśnie te nowe, unikalne mechaniki sprawią, że gra będzie się naprawdę dobrze sprawdzać na urządzeniach przenośnych."

Nie jest tajemnicą, że od czasu zapowiedzi Diablo Immortal Blizzard zderzył się z falą krytyki, ponieważ fani, którzy czekali na Diablo 4, byli bardzo rozczarowani i natychmiastowo zarzucili grze, że jest kopią innych mobilnych RPG-ów, takich jak Crusaders of Light.

Jak zapatrujecie się na Diablo Immortal?

HQ
HQ
Diablo Immortal

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości