Każdy Call of Duty wydaje się oferować własne spojrzenie na mapę wieloosobową Shipment w dzisiejszych czasach, ponieważ fani gromadzą się na niej w chaotycznej i dzikiej akcji. Ale mapa nigdy nie miała zadebiutować, jak ujawnił Call of Duty dyrektor ds. projektowania trybu wieloosobowego Geoff Smith w wywiadzie dla Dexerto.
Mówiąc o mapie, Smith stwierdził: "Są małe szczęśliwe eksperymenty. Rzeczy, które się udały, rzeczy, które nie wyszły z jakiegokolwiek powodu. Myślę, że zmorą mojego istnienia jest Przesyłka".
Dalej dodaje, że mapa miała być "mapą na podzielonym ekranie, kiedy to było rzeczą" i że trafiła do Call of Duty 4: Modern Warfare jako część skryptu listy odtwarzania, a kiedy zespół programistów zauważył, że jest już za późno i nie mogli wyciągnąć gry.
"Nasz ówczesny lider MP, kiedy rozpoczęliśmy transmisję na żywo, zapomniał go [wyciągnąć] i nie było odwrotu. To był prawdziwy wypadek".
Podczas gdy fani CoD-a albo kochają, albo nienawidzą Shipment, wszyscy możemy się zgodzić, że historia CoD nie byłaby taka sama bez maleńkiej mapy.