Polski
Gamereactor
wiadomości
Lightyear Frontier

Przyjęcie Lightyear Frontier było zarówno "ekscytujące, jak i trochę przerażające" według dyrektora generalnego Frame Break's

Spotkaliśmy się z dyrektorem generalnym Frame Break's Joakimem K. Hedströmem i Andreeą Chifu, starszym menedżerem ds. partnerów strategicznych ID@Xbox's, aby podzielić się swoimi przemyśleniami na temat wspólnej pracy nad nadchodzącym symulatorem rolniczym science-fiction.

HQ

Na początku tego tygodnia podzieliliśmy się opiniami na temat kilku różnych nadchodzących tytułów ID@Xbox, które mogliśmy zobaczyć za zamkniętymi drzwiami. Obejmowało to tajemniczy The Last Cast of Benedict Fox, uderzający Planet of Lana, pełen akcji Everspace 2 oraz uroczy i uspokajający Lightyear Frontier.

Mówiąc o tym ostatnim, mieliśmy również okazję usiąść z dyrektorem generalnym dewelopera (Frame Break) Joakimem K. Hedströmem, a także starszym partnerem strategicznym ID@Xbox, Andreeą Chifu, aby dowiedzieć się więcej o nadchodzącym niezależnym filmie.

HQ

Mówiąc o początkowym odbiorze gry, Hedström powiedział: "Otrzymaliśmy znacznie większy odzew, niż się spodziewaliśmy. To było zarówno ekscytujące, jak i trochę przerażające, ale ogólnie bardzo motywujące. "

Lightyear Frontier stawia przed graczami zadanie zbudowania własnego domu i farmy na odległej planecie zamieszkałej przez wszelkiego rodzaju dziwną florę i faunę. Sztuczka polega jednak na tym, że rozgrywka obraca się wokół kombinezonu mecha, którym operuje gracz.

Jeśli chodzi o hodowlę mechów, Hedström zauważył: "Mech był naprawdę filarem tego projektu, od momentu jego pojawienia się od tego czasu kieruje grą.

"Ludzie widzą mecha i myślą, że będą walczyć, ale nie. Weźmiesz ten wielki, ogromny kawałek metalu i będziesz robił te codzienne, bardzo swobodne i przytulne rzeczy. "

O tym, w jaki sposób program ID@Xbox pomaga deweloperom, Chifu stwierdził: "Istnieją dwie główne zalety pracy z programem: po pierwsze, umożliwienie programistom podejmowania kreatywnego ryzyka i kontynuowania pracy nad swoją grą. Po drugie, dociera do tej publiczności.

"Z wewnętrznej analizy wynika, że po ogłoszeniu gry Game Pass zaangażowanie, świadomość na temat gry wzrasta ośmiokrotnie.

Hedström dodał: "Ludzie będą mieli szansę wypróbować naszą grę, wejść w nią, zakochać się w mechu, a następnie mieć bardzo niską barierę wejścia, aby zaprosić swoich przyjaciół i grać razem z nimi".

Lightyear Frontier

O pracy w szwedzkim przemyśle gier Hedström powiedział: "Dla nas, gdy zaczynaliśmy i wchodziliśmy w tę społeczność, było to bardzo pomocne po prostu mając te wszystkie niesamowite gry wokół nas, całe to doświadczenie wokół nas, aby wykorzystać, pomóc i wspierać się nawzajem. "

Chifu dodał: "Fakt, że Szwecja ma już tak wiele inkubatorów gier, tak wiele szkół poświęconych grom i tak wielu ludzi, że nawet od lat 80. nie bali się podejmować kreatywnego ryzyka i wchodzić w gry, to pomogło".

Mówiąc o tym, czego nie może się doczekać, aby gracze zobaczyli najwięcej w Lightyear Frontier, Hedström stwierdził: "Świat, który udało nam się stworzyć, planeta, jest po prostu; od czasu do czasu artyści wysyłali zrzut ekranu w stylu "Właśnie skończyliśmy ten obszar" i jest to tapeta warta sama w sobie.

"Posiadanie tej planety, aby gracze mogli odkrywać i znaleźć własne miejsce, w którym mogą chcieć zbudować swoje farmy i stworzyć swoje domy, myślę, że będzie niesamowite."

Hedström potwierdził, że Lightyear Frontier zostanie wydany na PC i Xbox z crossplay dostępnym w dniu premiery. Obejrzyj cały wywiad powyżej.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości