Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor Polska
wiadomości
Railroad Corporation

Railroad Corporation "nie jest zwykłym tycoonem"

Podczas GDC mieliśmy okazję porozmawiać z reżyserem gry o tym, co odróżnia ją od konkurencji.

  • Tekst: Ben Lyons

Podczas GDC 2019 (Game Developer Conference) udało nam się porozmawiać z reżyserem z Corbie Games, Iuriim Ishchukiem, o nadchodzącej grze Railroad Corporation. Mężczyzna opowiedział nam między innymi, co wyróżnia produkcję na tle konkurencji.

"To nie jest zwykły tycoon, choć jest to podstawowa mechanika gry" - wyjaśnił. "Chcieliśmy dodać więcej możliwości zarządzania firmą, aby gracz mógł zarządzać różnymi działami biznesowymi w korporacji. Produkcja oferuje wiele różnych akcji". Działania te dotyczą zarówno zatrudniania personelu, jak i wydawania obligacji czy obstawiania nieruchomości. Większość funkcji można dowolnie zmieniać, z wyjątkiem transportu towarów.

A co z settingiem? "Akcja rozgrywa się w latach dwudziestych po rewolucji przemysłowej w USA, co oznacza, że giełda jest bardzo silna". Railroad Corporation wykorzysta giełdę jako narzędzie, dlatego w grze będziemy mogli wykupować konkurentów, ryzykując również sprzedażą własnej firmy.

Gra zaoferuje również tryb fabularny, skupiający się na młodej osobie rozpoczynającej karierę w branży. Zaczynamy jako skromny pracownik, a następnie zarządzamy firmą z coraz to większą odpowiedzialnością, ostatecznie zakładając własną działalność. Ishchuk powiedział, że rozwój postaci wpłynie na rozgrywkę, ponieważ "ta składa się z elementów RPG, które wymagają od gracza inwestowania w siebie."

Choć nadal nie wiemy, kiedy gra zadebiutuje, Ishchuk stwierdził, że deweloperzy planują wydać ją pod koniec lata na Steamie.

Skip
Skip
Railroad Corporation