Polski
Gamereactor
wiadomości
Tiny Tina's Wonderlands

Randy Pitchford wyjaśnia, dlaczego Tiny Tina's Wonderlands nigdy nie dostał dużego DLC

Wyjaśnił również, że gra była daleka od klapy.

HQ

Borderlands jako IP nie radzi sobie ostatnio najlepiej. Film oparty na serii gier okazał się certyfikowaną bombą w box office i wśród krytyków, a niedawny sequel Tales from the Borderlands również nie trafił w sedno.

Jeden z fanów wrzucił Tiny Tina's Wonderlands do jednego worka z ostatnimi klapami, co wymusiło odpowiedź Randy'ego Pitchforda na Twitterze/X. Dyrektor generalny Gearbox wyjaśnił, że inspirowany D&D spin-off Borderlands z pewnością nie był klapą i wyjaśnił, dlaczego nigdy nie widzieliśmy dużego DLC do kampanii.

"Żałuję, że nie udało nam się stworzyć jakiegoś dużego DLC z kampanią, ale nie ma sposobu, aby to zrobić *i* skupić się na Borderlands 4, czego potrzebowaliśmy" – napisał Pitchford.

Borderlands 4 ma ukazać się w przyszłym roku. Dowiedzieliśmy się o tym na targach Gamescom i od tamtej pory nie widzieliśmy zbyt wiele na ten temat, ale jeśli premiera zaplanowana jest na 2025 rok, spodziewajcie się wkrótce więcej.

Tiny Tina's Wonderlands

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości