Polski
Gamereactor
wiadomości
Halo Infinite

Raport: Halo Infinite 2 był rozwijany w Slipspace, zanim został anulowany

Wygląda na to, że gra była w trakcie prac, zanim 343 wprowadziło drastyczne zmiany.

HQ

Halo Infinite miał trudny początek, ale 343 nadal poświęcało wiele godzin, aby upewnić się, że gra z czasem staje się lepsza dla graczy. Jasne jest jednak, że Xbox chce od Halo nieco więcej w przyszłości, jak widzieliśmy, gdy większość zespołu została zwolniona, a nazwa została zmieniona z 343 Industries na Halo Studios.

Teraz, zgodnie z nowym raportem Rebs Gaming (za pośrednictwem Insider Gaming), mamy pewne informacje na temat tego, nad czym 343 mogło pracować, zanim przeszło przez te poważne zmiany. Wygląda na to, że trwają prace nad sequelem Halo Infinite na silniku Slipspace firmy 343.

Jednak od czasu zmian, oczywiście Halo Studios przeszło na korzystanie z silnika Unreal Engine 5, więc jakikolwiek prototyp był dla Halo Infinite 2 został złomowany. Nie jest jasne, czy nowe Halo Studios pracuje obecnie nad Infinite 2, czy też następna gra będzie czymś zupełnie innym.

Halo Infinite

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości