Polski
Gamereactor
wiadomości

Raport: Wysiłki Sony w zakresie usług na żywo doprowadziły do zmniejszenia liczby gier

PlayStation będzie starało się zwiększyć sprzedaż, próbując dotrzeć do nowej publiczności w te święta.

HQ

Odkąd Sony potwierdziło kilka lat temu, że znacznie zwiększy swoje inwestycje w gry na żywo, wielu obawiało się, że to z kolei doprowadzi do erozji bardziej tradycyjnych i bardzo wysokiej klasy gier dla jednego gracza Sony.

Niestety, wydaje się, że tak właśnie było, w wyniku czego w tej generacji Sony wydało coraz mniej gier first-party. Na początku tego roku zasygnalizowali nawet, że nie wydadzą niczego nowego w swojej największej serii gier najwcześniej w następnym roku fiskalnym (od 1 kwietnia) i odłożyli na półkę kilka projektów.

Teraz dziennikarz Bloomberga, Jason Schreier, twierdzi w artykule, że to właśnie inicjatywy związane z usługami na żywo skłoniły Sony do wydania coraz mniejszej liczby nowych gier:

"Jednak w związku z opóźnieniami w produkcji niektórych dużych tytułów i mniejszą liczbą projektów w przygotowaniu z powodu zwrotu w kierunku gier "serwisowych", które poszło nie tak, PlayStation będzie starało się zwiększyć sprzedaż konsol świątecznych, docierając do nowej publiczności.

Chociaż jest to prawdopodobnie to, co wielu podejrzewało, Schreier jest bardzo wiarygodny i prawdopodobnie najbliższy oficjalnego potwierdzenia tego, co możemy uzyskać. Czy jesteś zaskoczony, że inwestycja Sony w usługi na żywo odbyła się kosztem mniejszej liczby gier i czy uważasz, że była to właściwa strategia?

Raport: Wysiłki Sony w zakresie usług na żywo doprowadziły do zmniejszenia liczby gier


Wczytywanie następnej zawartości