Spodziewaliśmy się, że w najbliższych dniach będziemy mogli wskoczyć do gry roguelike Realm of Ink dewelopera Leap Studio, ale tak się nie stanie, ponieważ tytuł został opóźniony.
Teraz pojawi się we wczesnym dostępie w trzecim kwartale roku, a wszystko to przed pełną premierą jako tytuł 1.0 w drugim kwartale 2025 roku. Dlaczego tak jest, deweloper stwierdził:
"Zobowiązaliśmy się wobec naszej społeczności i fanów, że ich pierwszy przedsmak premiery we wczesnym dostępie Realm of Ink będzie pięknym doświadczeniem" – powiedział Dai, dyrektor generalny Leap Studio. "Chociaż wersja, nad którą pracowaliśmy, była bogata w treść i stabilna, wiedzieliśmy, że chcemy zaoferować więcej i wywiązać się z tego zobowiązania. Przesuwając okno wczesnego dostępu na trzeci kwartał, możemy mieć pewność, że cała wspaniała zawartość, którą obiecaliśmy, zostanie zaimplementowana, a co najważniejsze, zaoferuje głęboką i ekscytującą rozgrywkę".
Mając na uwadze tę zmianę, możemy spodziewać się premiery wczesnego dostępu, w tym dziewięciu form ról, dziewięciu broni, 100% fabuły, jednego finałowego bossa, nowych umiejętności Ink Gem i innych ulepszeń, z większą liczbą ról, broni, obszarów, ukrytego bossa, większej liczby umiejętności Ink Gem i wątku fabularnego zachowanego na premierę 1.0 w przyszłym roku.
Nadal jednak możesz zanurzyć się w Realm of Ink, ponieważ demo jest dostępne już teraz na PC, które zawiera jedną formę roli, trzy bronie do wyboru, 30% fabuły, cztery obszary i ośmiu bossów, 20 umiejętności Ink Gem i ponad 150 atutów.