Polski
Gamereactor
wiadomości

Relic Entertainment przedstawia, co dalej po podziale Segi

Studio strategiczne opuściło Segę w zeszłym roku po przejęciu w 2013 roku.

HQ

Relic Entertainment chce rozpocząć nowy rozdział po rozstaniu z Segą w zeszłym roku. Po podziale Relic Entertainment dokonało nieznacznej redukcji zatrudnienia, tracąc 41 pracowników i zwiększając rosnącą liczbę zwolnień w branży gier wideo.

Jednak Relic wciąż ma wielkie plany na przyszłość. "Szansa, którą tutaj mamy, polega na tym, aby sprawdzić, dokąd RTS musi pójść dalej" – powiedział Justin Dowdeswell, dyrektor generalny Relic Entertainment (za pośrednictwem VentureBeat). "Zdecydowanie widzieliśmy naprawdę bardzo zaangażowaną publiczność w trybie wieloosobowym. Ale jest to ograniczone, gdy mówimy na przykład o Company of Heroes. Jest to gra osadzona w czasach II wojny światowej, co w pewnym stopniu ogranicza publiczność. To RTS, który jeszcze bardziej ogranicza widownię. A kiedy wewnętrznie rozmawiamy o tym, jakie bariery są dla nas, poszerzenie tej grupy odbiorców jest duże. W jaki sposób wprowadzamy nowych graczy? W jaki sposób docieramy do graczy?"

Oprócz pracy nad nowymi tytułami, Relic będzie nadal aktualizować swoje istniejące tytuły, takie jak Company of Heroes 3. Znany z pracy nad tytułami takimi jak Homeworld, Age of Empires IV i Warhammer 40,000: Dawn of War, Relic ugruntował swoją pozycję jako dobrze znana nazwa w grach strategicznych. Jednak problem z tymi adresami IP polega na tym, że wiele z nich nie jest kontrolowanych przez Relic. Należy jednak zauważyć, że Games Workshop jest silnym zwolennikiem Relic, więc być może jest nadzieja na przynajmniej jedną z tych starszych franczyz.

Relic Entertainment przedstawia, co dalej po podziale Segi


Wczytywanie następnej zawartości