Polski
Gamereactor
wiadomości
Fallout 4

Remake Fallouta 1 na silniku Fallout 4 został anulowany

Zespół modów pracujący nad Fallout: Vault 13 wypalił się podczas tworzenia ambitnego projektu.

HQ

Ponieważ wciąż jesteśmy daleko od wydania przez Bethesdę nowej głównej gry Fallout, modderzy podjęli się tworzenia ambitnych projektów, które utrzymują uniwersum przy życiu i są interesujące. Na myśl przychodzi Fallout: London, a Fallout: Vault 13 był podobnym projektem.

Rozpoczynający prace w 2021 roku Fallout: Vault 13 był modem, który miał na celu przerobienie oryginalnej gry Fallout przy użyciu silnika Fallout 4. Wydano demo i wykonano nad nim wiele pracy, ale zgodnie z postem w mediach społecznościowych lidera zespołu modów (za pośrednictwem Eurogamera), skala projektu po prostu okazała się zbyt duża.

"Po wielu dokładnych przemyśleniach i rozważaniach zdecydowaliśmy się oficjalnie zawiesić prace nad Fallout: Vault 13" – napisał założyciel i współprowadzący projekt Culinwino. "To nie była łatwa decyzja, ale wierzymy, że jest to właściwy krok na tym etapie naszej podróży".

Ponieważ zespół składał się z ochotników, wypalenie zawodowe okazało się zabójcą projektu. Nie było żadnych wewnętrznych konfliktów, a Bethesda nie przyszła z wielkim młotem wielkości młota na rzecz zaprzestania działalności. Wciąż jest iskra nadziei dla projektu, ponieważ demo jest nadal dostępne do pobrania, a obecna wersja moda ma trafić na Nexus. Być może ktoś inny podniesie pochodnię.

Fallout 4

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości