Trials of Mana została ujawniona przez Square Enix podczas tegorocznego E3. Na targach mieliśmy okazję spotkać się z producentami gry, Shinichim Tatsuke oraz Masaru Oyamadą, by porozmawiać o procesie tworzenia remake'u klasycznego RPG-a i walce z nostalgią względem oryginału.
"Tak, to było bardzo trudne" - powiedział Tatsuke. "Oczywiście czasami mamy tendencję do idealizowania wspomnień względem pixel artu, więc musieliśmy poradzić sobie z tą nostalgią, przekształcając ją w nowoczesną iterację."
"Nieco bardziej szczegółowo, dwuwymiarowa grafika jest oczywiście płaska, więc kiedy musieliśmy odtworzyć ją w trójwymiarze - czy to w przerywnikach filmowych, czy bitwach - pojawiły się pewne niespójności, które musieliśmy naprawić. Aby to zrobić, dodaliśmy również kilka linii dialogowych i tekstów."
Jak zapatrujecie się na remake?