Polski
Gamereactor
wiadomości
Trials of Mana

Remake Trials of Mana musiał poradzić sobie z "wyidealizowanymi wspomnieniami"

Producenci gry, Shinichi Tatsuke i Masaru Oyamada, rozmawiają z nami o procesie tworzenia remake'u klasycznego RPG-a.

HQ

Trials of Mana została ujawniona przez Square Enix podczas tegorocznego E3. Na targach mieliśmy okazję spotkać się z producentami gry, Shinichim Tatsuke oraz Masaru Oyamadą, by porozmawiać o procesie tworzenia remake'u klasycznego RPG-a i walce z nostalgią względem oryginału.

"Tak, to było bardzo trudne" - powiedział Tatsuke. "Oczywiście czasami mamy tendencję do idealizowania wspomnień względem pixel artu, więc musieliśmy poradzić sobie z tą nostalgią, przekształcając ją w nowoczesną iterację."

"Nieco bardziej szczegółowo, dwuwymiarowa grafika jest oczywiście płaska, więc kiedy musieliśmy odtworzyć ją w trójwymiarze - czy to w przerywnikach filmowych, czy bitwach - pojawiły się pewne niespójności, które musieliśmy naprawić. Aby to zrobić, dodaliśmy również kilka linii dialogowych i tekstów."

Jak zapatrujecie się na remake?

HQ
HQ
Trials of ManaTrials of ManaTrials of Mana

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości