Buckshot Software ogłasza, że gęsty od ołowiu, magii i demonów Project Warlock II pojawi się na Kickstarterze 29 czerwca. Sequel rozbudowuje lubianą przez graczy formułę z pierwszej części Project Warlock i oferuje rozległe poziomy, hordy demonów i ulepszoną oprawę graficzną. Pełna akcji retro-zabawa daje fanom strzelanek tony pocisków, bestii i potyczek wraz z nową historią, mocami i bronią.
Fani mogą wesprzeć Project Warlock II podczas kampanii na Kickstarterze, która rozpocznie się 29 czerwca. Wspierający fani retro gier będą mogli zaznaczyć swój wkład w tworzeniu gry, otrzymać ekskluzywne, fizyczne gadżety i skorzystać z atrakcyjnej ceny. Miesiąc później - 29 lipca gra trafi do Gier w Opracowaniu na GOG oraz Wczesnego Dostępu Steam.
Project Warlock II to retro strzelanina z nieustającą akcją, bryzgającymi zewsząd pikselami krwi, epickim rockiem i synthem przygrywającym podczas destrukcji, nowym udźwiękowieniem i ulepszeniami względem poprzedniego tytułu. Seria Project Warlock ma w swoim DNA Blood i Hexena, ale Project Warlock II dla pierwszej części ma być tym, czym Quake dla Dooma.
Sequel rozpoczyna się bezpośrednio po wydarzeniach z pierwszej części gry. W trakcie trzech wybuchowych epizodów gracze będą mogli wcielić się w trzech czarnoksiężników - Palmera, Urd i Kristen, uczniów protagonisty z poprzedniej odsłony. Nie mogąc odnaleźć mistrza, uczniowie wyruszają rozwikłać sprawę demonicznej inwazji, która wstrząsnęła posadami ich królestw.
Każdy z uczniów włada innym rodzajem magii i ma swoje powody, by odnaleźć Czarnoksiężnika. Poszczególne rozdziały gry różnią się rodzajem lokacji, menażerią potworów i bossami czekającymi na śmiałków w ciemności. Fani FPS-ów mogą spodziewać się dużej liczby sekretów, ulepszeń, bonusów, skoków, uników oraz okazji, by po prostu pruć do wrogów.
"Project Warlock to dopiero początek. Chcemy pokazać fanom jak bardzo rozwijamy formułę pierwszej części gry w Project Warlock II. Wsparcie fanów z całego świata na Kickstarterze jest dla nas bardzo ważne i ucieszymy się, jeśli gracze zechcą wesprzeć naszą wizję" - mówi Kuba Cisło z Buckshot Software.