Polski
Gamereactor
wiadomości
Returnal

Returnal działa w dynamicznym 4K i 60 klatkach na sekundę z włączonym ray-tracingiem

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy

Prawdopodobnie już wiecie, że ray-tracing potrafi zdziałać cuda, ale także bardzo obciąża GPU, co zwykle oznacza, że aby cieszyć się tą funkcją, należy obniżyć rozdzielczość lub liczbę klatek na sekundę. Jednak na rynku jest dostępnych kilka gier, które nie wymuszają tego wyboru.

Jedną z nich będzie Returnal fińskiego dewelopera Housemarque. Portugalski oddział PlayStation ujawnił, że gra działa w dynamicznym 4K i 60 klatkach na sekundę z włączonym ray-tracingiem. Zasadniczo przygotujcie się na przepiękną grafikę, gdy Returnal zadebiutuje 30 kwietnia jako tytuł na wyłączność PlayStation 5.

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy
Returnal

Powiązane teksty

ReturnalScore

Returnal

RECENZJA. Przez Eirik Hyldbakk Furu

Housemarque właśnie podniosło poprzeczkę w kwestii gameplayu, grafiki, udźwiękowienia i sterowania w grach.



Wczytywanie następnej zawartości


Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.