Polski
Gamereactor
wiadomości
War Thunder

Rewolucyjna mechanika zmiany ukształtowania terenu urozmaica bitwy naziemne w War Thunder

W aktualizacji „Ground Breaking" wprowadzono również pierwsze izraelskie samoloty oraz dziesiątki innych pojazdów.

HQ

Gaijin Entertainment ogłasza wydanie aktualizacji „Ground Breaking" do wojskowej gry akcji War Thunder. Nowa mechanika zmiany ukształtowania terenu czyni bitwy naziemne jeszcze bardziej realistycznymi i oferuje graczom więcej opcji taktycznych. Fani lotnictwa mają też szansę wypróbować dwa pierwsze samoloty z kolejnego drzewka technologicznego - Izraela, które zostanie dodane do gry. Aktualizacja wprowadza także dziesiątki innych pojazdów wojskowych oraz trzy nowe mapy.

War Thunder

Mechanika zmiany terenu pozwala graczom wpływać na ukształtowanie ziemi w czasie rzeczywistym tworząc osłony lub przeszkody. Pojazdy naziemne z zainstalowanym sprzętem do okopywania (np. radziecki BMP-3 lub brytyjski Chieftain z lemieszem spychacza) są teraz w stanie szybko budować okopy czołgowe wszędzie tam, gdzie nie ma budynków, skał, głazów, lodu ani utwardzonych dróg. Eksplozje rakiet i pocisków, a także bomb lotniczych o masie przekraczającej 50 kg tworzą kratery, których średnica i głębokość zależy od mocy wybuchu.

Izrael, jeden z wiodących producentów i posiadaczy pojazdów wojskowych, stanie się kolejną grywalną nacją w War Thunder. Zamknięte beta testy Izraelskich Sił Powietrznych rozpoczną się w następnej dużej aktualizacji, ale dwa pakiety z samolotami premium są już dostępne do kupienia w War Thunder. Ich posiadacze będą pierwszymi, którzy otrzymają dostęp do ZBT. Jeden z pakietów zawiera Spitfire LF Mk IXe w barwach samolotu Ezera Weizmana - weterana RAF-u, który później został prezydentem Izraela. Alternatywny pakiet jest dostępny z A-4E Skyhawk, późną izraelską modyfikacją jednego z najlepszych samolotów uderzeniowych w grze.

War Thunder

Aktualizacja wprowadza jednak jeszcze więcej maszyn. Są to m.in. lekka południowoafrykańska mobilna jednostka przeciwlotnicza Ystervark, niszczyciel z czasów zimnej wojny USS Mitscher oraz trzy wersje szybkich i zabójczych niemieckich pojazdów opancerzonych Wiesel. Wiesel 1A4 to podstawowy wariant z działkiem Rheinmetall 202/20 kalibru 20 mm. Wiesel 1A2 jest wyposażony w wyrzutnię PPK TOW-2, z głowicą tandemową TOW-2A i TOW-2B, zdolnych do rażenia czołgów od góry. Ostatni z nich, czyli Ozelot to wersja z pociskami Stinger na pokładzie.

Mapa Morze Aralskie konfrontuje pojazdy naziemne i samoloty u brzegów wyschniętego morza, z dawno opuszczonym portem z terminalami towarowymi, przetwórniami ryb, masowcami i statkami rybackimi. Wyspa Bourbonów to miejsce bitew powietrznych inspirowanych wyspą Reunion na Oceanie Indyjskim. Charakterystyczną cechą tego dużego i płaskiego obszaru są kaldery - gigantyczne kratery pochodzenia wulkanicznego z szerokim płaskim dnem. Lokacja Zatoka Wyborska, przeznaczona dla okrętów przybrzeżnych War Thunder, została stworzona z wykorzystaniem wspaniałej północnej przyrody Zatoki Wyborskiej, w pobliżu Zatoki Medyńskiej. Gracze walczą wewnątrz gęstego skupiska skalistych wysp porośniętych lasem - tzw. szkierów.

War Thunder

Pełna lista zmian aktualizacji dostępna jest na oficjalnej stronie War Thunder.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości