Moc Roadhog była ogromnym tematem w społeczności Overwatch 2 w ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy. Bohater sieje spustoszenie w grach casualowych i rankingowych na całym świecie, a fani błagają Blizzarda o naprawę. Te modlitwy zostały w końcu wysłuchane.
Ponieważ w najnowszych informacjach o aktualizacji pokazano nam, że Roadhog jest jednym z czterech bohaterów, którzy zostali zaatakowani, a zmiana dotyczy kilku różnych obszarów jego zestawu. Uszkodzenia od uderzenia haka łańcuchowego zostały zmniejszone, a jego końcowa odległość pociągnięcia została zmieniona o metr. Co więcej, jego działo złomujące będzie teraz zadawać mniejsze obrażenia, ale będzie strzelać częściej, szybciej przeładowywać i mieć jeden dodatkowy strzał w magazynku. Jak to ujął Blizzard, miejmy nadzieję, że " zmniejszy to frustrację związaną z umieraniem w jednym strzale natychmiast po zahaczeniu i pociągnięciu przez Roadhoga", a postać jest teraz rzekomo "bardziej zależna od konkretnych pojedynków bohaterów i tego, jak zahaczony cel jest w stanie zareagować".
Co więcej, Sojourn po raz kolejny stał się punktem rozmowy, ponieważ Railgun bohatera ma teraz mniejsze obrażenia na pocisk, a także inną formę pozyskiwania energii dla alternatywnego ognia, który teraz opiera się na trafieniach ogniem pierwotnym wrogów, a nie obrażeniach.
Kiriko zwiększyła również nieco czas regeneracji Ofudy, a Orisa zmniejszyła ilość dodatkowego zdrowia, który zapewnia Fortify, o 50. Wprowadzono również poprawki błędów w Lucio, Reinhardt, Sojourn i Wrecking Ball.
Mam nadzieję, że to wstrząśnie metą na ostatnie kilka tygodni sezonu 2.