Podczas E3 mieliśmy okazję przetestować mrożące krew w żyłach Iceborne, nowe rozszerzenie do Monster Hunter: World. Po zapoznaniu się z DLC spotkaliśmy się z producentem gry, Ryozo Tsujimoto, oraz dyrektorem wykonawczym i artystycznym, Kaname Fujioką, aby porozmawiać o nadchodzącym dodatku.
"Tak, nazywamy to ogromnym rozszerzeniem i masz całkowitą rację, jego zawartość wystarczy, by praktycznie rywalizowało z oryginalną grą" - powiedział Tsujimoto. "Tworzyliśmy DLC z myślą, że chcemy kontynuować historię Monster Hunter: World, dodać nowy obszar, nowe potwory, tak by sprawiało wrażenie osobnej produkcji. Wspaniałe jest to, że aby zagrać, wystarczy wczytać zapis z podstawowego Monster Hunter: World i cieszyć się nową zawartością."
Aby uzyskać więcej informacji na temat fabuły i konceptu Iceborne, zapoznajcie się z pełnym wywiadem dostępnym poniżej, w którym omawiamy również setting, same potwory oraz sukces podstawowej gry.