Sandland nabiera kształtów. Bardzo rozpoznawalny kształt, podobnie jak linia Akira Toriyama, która zainspirowała tę fabularną grę akcji wyprodukowaną przez Bandai Namco i opracowaną przez ILCA (regularną grę One Piece i remake'i Pokémon). Program Keighleya po raz kolejny gościł tego małego czerwonego diabła Belzebuba, który krąży po pustynnym świecie odtworzonym z mangi o tej samej nazwie, wraz z ludzkim szeryfem Rao.
Tym razem mogliśmy zobaczyć o wiele więcej, zwłaszcza rozgrywkę, tego uniwersum, w którym demony i ludzie współistnieją w pewnego rodzaju harmonii. Nie do końca, bo walka będzie w tym środowisku permanentna odtworzona w całości w cell-shading wzmocniony możliwościami silnika Unreal Engine 5.
Gra Sandland jest w fazie rozwoju na PlayStation, Xbox Series i konsole PC. Nie należy zapominać, że adaptacja anime jest również w produkcji - czy będzie wyglądać jak kinowe wideo pokazane dziś przez Bandai Namco?