Polski
Gamereactor
wiadomości
Saros

Saros nie mógłby powstać, gdyby Housemarque był niezależny, według dyrektora generalnego

Bez Sony Housemarque nie byłby w stanie wprowadzić zmian niezbędnych do tego, aby Saros było możliwe.

HQ

Jako ostatnie ogłoszenie lutowej prezentacji State of Play, zobaczyliśmy Saros, nową grę studia Returnal Housemarque. PremieraSaros w 2026 roku zapowiada się na ambitną epopeję science-fiction, ale najwyraźniej nie mogłaby się wydarzyć bez Sony.

W rozmowie z fińskim serwisem Helsingin Sanomat (via Wccftech) dyrektor generalny Housemarque, Illari Kuittinen, wyjaśnił, że należy wprowadzić pewne poprawki, takie jak dostosowanie się do praktyk HR Sony, ale korzyści finansowe są tego warte.

Budżet filmu "Saros " jest podobno zbliżony do budżetu Alana Wake'a 2, który wynosił około 70 milionów euro. O Saros wiemy bardzo niewiele, poza tym z pewnością sprawi, że będzie to kosztowny i ambitny projekt dla Housemarque. Biorąc jednak pod uwagę dobrą wolę, jaką zyskał dzięki fantastycznemu Returnal, spodziewamy się wielkich rzeczy po studiu.

Saros

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości