Polski
Gamereactor
wiadomości
Sea of Thieves

Sea of Thieves wzrost sprzedaży PS5

Od momentu wprowadzenia na rynek odnosi duże sukcesy.

HQ

Sea of Thieves podobno przekroczył milion sprzedanych egzemplarzy na PS5, po tym jak poprzednio Xbox ekskluzywny tytuł został wydany na konsolę pod koniec kwietnia.

Podobnie jak w przypadku każdej gry, chociaż od jej pierwszej premiery do dnia dzisiejszego nastąpił spadek,Sony raporty pokazują, że utrzymuje ona popularność. Sea of Thieves była najczęściej pobieraną grą PS5 w Ameryce Północnej i Europie w maju, w czerwcu uplasowała się w pierwszej piątce, a w lipcu w pierwszej dziesiątce.

Odnośnie taktyki Xbox szefa, Phil Spencer, powiedział:

"Przechodząc do ogłoszenia PlayStation, oczywiście zeszłej wiosny wydaliśmy cztery gry, dwie z nich na Switcha, cztery z nich na PlayStation - i powiedzieliśmy, że zamierzamy się uczyć. Myślę, że na Showcase mógłbym powiedzieć, że na podstawie tego, czego się nauczyliśmy, zamierzamy zrobić więcej.

"To, co widzę, kiedy patrzę, to to, że nasze franczyzy stają się coraz silniejsze, nasiXbox gracze konsolowi w tym roku są tak silni, jak nigdy dotąd, więc patrzę na to i mówię, że liczba naszych graczy rośnie na platformie konsolowej, nasze franczyzy są tak silne, jak nigdy dotąd... Prowadzimy działalność gospodarczą."

Pierwotnie wydany w 2018 roku dla Xbox, wydaje się, że Sea of Thieves wskazuje na trend w strategii biznesowej Microsoft, zgodnie z którym priorytetowo traktują własne konsole z opracowanymi tytułami przed przeniesieniem w późniejszym terminie. Jeszcze nowszym tego przykładem jest nadchodzący Indiana Jones and the Great Circle, który został potwierdzony w Gamescom do wydania na Xbox i PC w grudniu tego roku oraz PS5 na początku 2025 roku.

Spencer ciąg dalszy: "To zdecydowanie prawda, że w Microsofcie poprzeczka jest dla nas wysoka, jeśli chodzi o dostawy, które musimy oddać firmie, ponieważ otrzymujemy od firmy poziom wsparcia, który jest po prostu niesamowity, jeśli chodzi o to, co jesteśmy w stanie zrobić.

"Patrzę więc na to: jak możemy sprawić, by nasze gry były tak mocne, jak to tylko możliwe, zapewnić, że nasza platforma będzie się nadal rozwijać zarówno na konsolach, PC, jak i w chmurze, i myślę, że będzie to po prostu strategia, która będzie dla nas odpowiednia" (dzięki, VGC).

Sea of Thieves

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości