Sega, prominentna firma zajmująca się grami wideo, której historia sięga późnych lat 60., przyznała, że nie ma pewności co do dokładnej liczby posiadanych gier. To wyznanie zostało dokonane przez Yosuke Okunari podczas SIGGRAPH 2024, gdzie omówił ostatnie inicjatywy Segi w zakresie dokumentowania i zachowywania materiałów rozwojowych związanych z jej grami. Warto zauważyć, że Sega zaczęła traktować priorytetowo działania konserwatorskie dopiero w 2023 roku.
Z biegiem lat Sega rozszerzyła swoje portfolio własności intelektualnej, przejmując inne firmy, w tym Technosoft i Atlus, co sprawia, że śledzenie wszystkich tytułów gier staje się coraz trudniejsze. Okunari podkreślił, że poprzednie wysiłki związane z ochroną doprowadziły do powstania produktów takich jak Mega Drive Mini, gry retro z serii Yakuza i seria 3D Classics na Nintendo 3DS. Patrząc w przyszłość, Sega planuje opracować obszerną bazę danych obejmującą jej spółki zależne i stowarzyszone, takie jak Atlus, Sammy i Technosoft.
Podczas prezentacji pokazano slajd wskazujący, że Sega nie jest obecnie świadoma całkowitej liczby gier, do których posiada prawa. Co ciekawe, slajd ten sugerował również, że Sega posiada prawa do katalogu gier Warp, firmy założonej przez nieżyjącego już Kenjiego Eno.