Polski
Gamereactor
wiadomości
Marvel's Spider-Man 2

Seria Marvel's Spider-Man wygenerowała prawie 4 miliardy dolarów przychodów dla Sony

Nie trzeba dodawać, że koszt produkcji Marvel's Spider-Man 2 wynoszący 300 milionów dolarów wydaje się coraz mniejszym problemem.

HQ

Kiedy słyszysz, że produkcja gry kosztowała 300 milionów dolarów, gry, która nie była nawet tak duża, jak niektórzy tytani, których widzimy na przykład w przestrzeni RPG, łatwo jest dojść do wniosku, że gry wideo są zbyt duże i zbyt drogie. Chociaż bez wątpienia można tu prowadzić rozmowy, patrząc na przychody, jakie mogą zgarnąć gry wideo, koszt szybko staje się mniej istotny.

W tym przypadku mówimy o Marvel's Spider-Man 2 i o tym, że sequel miał być dość kosztownym przedsięwzięciem dla Sony Interactive Entertainment i Insomniac. Wygląda jednak na to, że koszty produkcji są po prostu niewielkie w stosunku do przychodów, które wygenerowała seria jako całość, ponieważ były Global Group Marketing Manager dla PlayStation, Kevin Kimball, wspomniał na LinkedIn, że seria przyniosła 3,8 miliarda dolarów przychodu. Tak, miliard z B.

W szczególności Kimball stwierdza: "W szczególności kierowałem działaniami marketingowymi dla Marvel's Spider-Man, osiągając 971% wzrost sprzedaży w pierwszym roku, sprzedając ponad 20 milionów sztuk na całym świecie i generując 3,8 miliarda dolarów przychodu".

Nie trzeba dodawać, że wygląda na to, że Sony i Marvel nie będą zwalniać tempa z liczbą tych projektów Spider-Mana, które wypuszczają, zwłaszcza jeśli nadal będą generować tak duże przychody, jak twierdzi.

Marvel's Spider-Man 2

Powiązane teksty

Marvel's Spider-Man 2Score

Marvel's Spider-Man 2

RECENZJA. Przez Alex Hopley

Spider-Man jako postać miał ogromną gorącą passę w ciągu ostatnich kilku lat, ale czy Insomniac może ją utrzymać?



Wczytywanie następnej zawartości