Blizzard wielokrotnie stwierdzał, że nadchodzący sezon 4 Diablo IV będzie tym, który poprawi i naprawi wiele systemów łupów, które frustrowały graczy od czasu pojawienia się RPG akcji w czerwcu ubiegłego roku. W związku z tym, że aktualizacja jest zaplanowana na 14 maja, otrzymaliśmy teraz bardzo jasne wyjaśnienie, jak sobie z tym poradzimy.
Jeśli chodzi o łupy, Blizzard obiecuje, że wiele z najbardziej podstawowych systemów gry zostało zmienionych tak, abyś zdobywał łupy w nowy sposób, widział działanie sprzętu w nowy sposób i widział, że ulepsza się w inny sposób wraz ze wzrostem liczby World Tiers. Będzie to oznaczać, że przedmioty staną się potężniejsze i będą miały większy wpływ, co oznacza, że będzie mniej czasu spędzonego na sortowaniu kiepskich łupów z wielu dropów, które otrzymacie podczas gry. Aby dostosować się do tej zmiany, wprowadzimy poprawki do rzemiosła oraz sposobu zdobywania zasobów i walut, a najbardziej ekscytujące jest to, że wszystko to będzie działać zarówno na Seasonal Realm, jak i Eternal Realm.
Pojawi się również modyfikacja Piekielnego Przypływu, czyniąc go bardziej wymagającym i wprowadzającym nowy system oznaczonych zagrożeń, w którym im więcej demonów zabijesz, tym częstotliwość i poziom trudności demonów, z którymi zmierzysz się w przyszłości, wzrośnie.
The Pit jest rozbudowywany o kolejne wymagające zadania końcowe, Andariel dołącza do drabiny bossów, a Iron Wolves przybywają, pozwalając graczom dołączyć do frakcji i zdobyć nowe nagrody.
Zasadniczo Season 4: Loot Reborn będzie chciał wprowadzić Diablo IV 2.0, ale aby zobaczyć, czy uda mu się to osiągnąć, będziemy musieli poczekać do 14 maja, kiedy aktualizacja wyląduje.