Polski
Gamereactor
wiadomości
Diablo IV

Sezon Odrodzenia łupów Diablo IV znacznie zmienia sposób, w jaki zbieracie nagrody

Nie tylko w Krainie Pór Roku, ale także w Krainie Wiecznej.

HQ

Blizzard wielokrotnie stwierdzał, że nadchodzący sezon 4 Diablo IV będzie tym, który poprawi i naprawi wiele systemów łupów, które frustrowały graczy od czasu pojawienia się RPG akcji w czerwcu ubiegłego roku. W związku z tym, że aktualizacja jest zaplanowana na 14 maja, otrzymaliśmy teraz bardzo jasne wyjaśnienie, jak sobie z tym poradzimy.

Jeśli chodzi o łupy, Blizzard obiecuje, że wiele z najbardziej podstawowych systemów gry zostało zmienionych tak, abyś zdobywał łupy w nowy sposób, widział działanie sprzętu w nowy sposób i widział, że ulepsza się w inny sposób wraz ze wzrostem liczby World Tiers. Będzie to oznaczać, że przedmioty staną się potężniejsze i będą miały większy wpływ, co oznacza, że będzie mniej czasu spędzonego na sortowaniu kiepskich łupów z wielu dropów, które otrzymacie podczas gry. Aby dostosować się do tej zmiany, wprowadzimy poprawki do rzemiosła oraz sposobu zdobywania zasobów i walut, a najbardziej ekscytujące jest to, że wszystko to będzie działać zarówno na Seasonal Realm, jak i Eternal Realm.

Pojawi się również modyfikacja Piekielnego Przypływu, czyniąc go bardziej wymagającym i wprowadzającym nowy system oznaczonych zagrożeń, w którym im więcej demonów zabijesz, tym częstotliwość i poziom trudności demonów, z którymi zmierzysz się w przyszłości, wzrośnie.

The Pit jest rozbudowywany o kolejne wymagające zadania końcowe, Andariel dołącza do drabiny bossów, a Iron Wolves przybywają, pozwalając graczom dołączyć do frakcji i zdobyć nowe nagrody.

Zasadniczo Season 4: Loot Reborn będzie chciał wprowadzić Diablo IV 2.0, ale aby zobaczyć, czy uda mu się to osiągnąć, będziemy musieli poczekać do 14 maja, kiedy aktualizacja wyląduje.

Diablo IV

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości