Polski
Gamereactor
wiadomości
Elden Ring

Shadow of the Erdtree będzie skalował się jak w Sekiro

Przepraszam tych, którzy spędzili godziny na szlifowaniu run, ale nie możesz być OP dla tego DLC.

HQ

Wygląda na to, że Shadow of the Erdtree będzie zawierał coś więcej niż tylko nowe obszary do zbadania i wrogów, z którymi trzeba się zmierzyć. Reżyser gry Elden Ring i twarz serii Soulsborne, Hidetaka Miyazaki, ujawnił, że istnieje sposób na kontynuowanie wyzwania, bez względu na to, jak wysoki jest poziom gry podstawowej.

W rozmowie z Famitsu Miyazaki powiedział, że DLC będzie miało podobny system skalowania mocy, jak w Sekiro: Shadows Die Twice. W Sekiro, zamiast zdobywać moc poprzez poziomy, otrzymujesz siłę ataku po pokonaniu znaczących bossów.

Jeśli zobaczymy coś podobnego w Shadow of the Erdtree, powstrzyma to graczy na wysokim poziomie przed tupnięciem wszystkiego, co znajduje się przed nimi. Ciekawie będzie zobaczyć, jak to działa w rozszerzeniu Elden Ring, ponieważ w podstawowej wersji gry możesz używać wszelkiego rodzaju ataków, od magicznych skał po proste zamachy mieczem.

Elden Ring

Powiązane teksty

0
Elden RingScore

Elden Ring

RECENZJA. Przez Stefan Briesenick

Oczekiwanie dobiegło końca, a Fromsoftware wita zniecierpliwionych fanów w swojej pierwszej przygodzie z otwartym światem. Jak wypadła współpraca deweloperów z George'em R.R. Martinem? Sprawdźmy.



Wczytywanie następnej zawartości