Polski
Gamereactor
wiadomości

Shawn Layden z Sony wierzy, że liczy się jakość gier, a nie ich liczba

Prezes SIE Worldwide Studios stwierdził, że Sony posiada moc, by dostarczyć mniej gier, które uderzą w każdy czuły punkt graczy.

HQ

Sony ma już pod sobą wiele wielkich marek, takich jak God of War i Spider-Man wydane w zeszłym roku czy The Last of Us: Part II i Days Gone, które wciąż czekają na swoją premierę. W niedawnym wywiadzie dla CNET prezes Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios powiedział, że Sony może pozwolić sobie na opóźnienie publikacji dużych gier ze względu na ogólną jakość.

"Myślę, że przez ostatnie trzy, cztery lata zrobiliśmy wiele, by doprowadzić nas do tego miejsca. Obecnie tworzymy mniej gier rocznie niż kiedykolwiek wcześniej, ale spędzamy na nich więcej czasu, energii i z pewnością przeznaczamy więcej pieniędzy. Trafiamy więc we wszystkie czułe punkty, które zechcemy, i zyskujemy uznanie zarówno krytyków, jak i graczy."

Strategia Sony polega na tym, by każdy tytuł wydany przez jedno z ich studiów deweloperskich wywołał wielki szum, co skutkuje rzadszymi premierami, ale wyższą jakością. Być może wyjaśnia to, dlaczego Sony zdecydowało się nie uczestniczyć w E3 2019, ponieważ firma nie ma żadnych dużych ogłoszeń przed ujawnieniem PlayStation 5, które może zostać zapowiedziane jeszcze w tym roku.

Layden kontynuował rozmowę o strategii Sony w zakresie zarządzania wydarzeniami i premierami gier oraz o tym, jak firma zleca swoim studiom tworzenie najlepszych gier. Mężczyzna został również zapytany o popularność gatunku battle royale, na co odparł:

"Myślę, że świat ma już wystarczająco dużo swojego battle royale i nie potrzeba nam więcej."

Na którą dużą premierę Sony czekacie najbardziej?

HQ
HQ
Shawn Layden z Sony wierzy, że liczy się jakość gier, a nie ich liczba


Wczytywanie następnej zawartości