Polski
Gamereactor
wiadomości
Horizon Call of the Mountain

Shuhei Yoshida jest "bardzo podekscytowany PS VR2, nie mogę się doczekać, aż więcej osób go spróbuje"

Legenda PlayStation wspomina, kiedy "był Kratosem" na PS3 i jak teraz Tallnecks z Horizon chodzą za tobą na PS VR2.

HQ

Oprócz otrzymania Honorowej Nagrody BIG Conference i wspominania, jak Final Fantasy i wyłączność Dragon Quest zmieniły losy PlayStation w latach 90., Shuhei Yoshida odpowiedział również na kilka pytań w Bilbao w weekend. Następny, a konkretnie przez Gamereactor.

Ponieważ Yoshida-san zawsze był wielkim fanem i zwolennikiem wirtualnej rzeczywistości, a kiedy rozmawialiśmy z nim w 2014 roku o tak zwanym wówczas Project Morpheus i jego demo Jurassic Encounter, miłym zbiegiem okoliczności było to, że patrzył wstecz na to, jak "demo dinozaurów" PSX sprzedało system wielu sceptycznym wydawcom. a teraz za rogiem jest kolejny zestaw słuchawkowy PlayStation VR.

"Wiemy, jak wspaniale jest być w świecie Horizon, a ty patrzysz w górę, a te Tallnecks idą za tobą"

"Jestem bardzo podekscytowany PS VR2. Byłem mocno zaangażowany w tworzenie PS VR", wspomina Yoshida, działając jako pomost między zespołami sprzętowymi i programistycznymi. "W rzeczywistości projekt PSVR powstał jako oddolna praca wielu studiów, takich jak Santa Monica Studio, które wykorzystało God of War na PS3 do stworzenia ręcznie wykonanego systemu VR. To było naprawdę inspirujące, kiedy spróbowałem ... [patrzy na własne ciało] Byłem Kratosem! To niewiarygodne!", śmiał się z anegdoty, którą podzielił się już kilka razy.

Horizon Call of the Mountain

"Tak więc VR, po raz pierwszy, świat gier wideo nie jest za ekranem. To cię otacza. A pierwsze PSVR, Oculus Rift i system Valve, to pierwsza generacja konsumenckich systemów VR, były wystarczająco dobre, aby było wygodnie i przyjemnie" – wspomina z tamtych czasów japoński dyrektor.

"Ale wszyscy wiedzieliśmy, że przy większej rozdzielczości, większej mocy, większej interaktywności, wszystko technicznie rzecz biorąc powinno być i będzie poprawione", odpowiada Yoshida-san na temat nadchodzącego PlayStation VR2. "Ze względu na cykl życia konsoli czekaliśmy. Premiera PS VR miała miejsce w 2016 roku, a premierę PS VR2 ogłosiliśmy w przyszłym roku, więc czekaliśmy siedem lat na wydanie nowego doświadczenia. Wyzwaniem systemu VR jest to, że jeśli go nie spróbujesz, naprawdę nie rozumiesz, więc oczywiście ludzie w firmie, używaliśmy go i wiemy, jak wspaniale jest być w świecie Horizon, a ty patrzysz w górę, a te Tallnecks idą za tobą. Więc nie mogę się doczekać, aż więcej osób spróbuje. W tym momencie jest bardzo ograniczony. Nawet dziennikarze są, tylko ograniczona liczba osób próbowała tego. Nie mogę się więc doczekać, aby więcej osób wypróbowało PS VR2 i zaczęło o tym pisać, mówić o tym, aby wszyscy mieli lepsze pojęcie o tym, co wprowadzamy na rynek".

PS VR2 zadebiutuje w lutym.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości