Ubisoft ujawnił plany wprowadzenia dedykowanego trybu PvP do Skull and Bones podczas Ubisoft Forward w czerwcu, gdzie ogłoszono, że tryb pojawi się w grze w trzecim sezonie zawartości, jednak już tak nie będzie.
W poście na X, Ubisoft potwierdza, że tryb jest opóźniony, aby można było włożyć w niego dodatkowy wysiłek i pracę, aby poradzić sobie ze zidentyfikowanymi możliwościami poprawy. Nie ma daty premiery ani okna, w którym tryb mógłby zostać wydany z uwzględnieniem tego opóźnienia.
"Dokładnie testowaliśmy ten tryb gry PvP wewnętrznie i z naszymi niejawnymi testerami. Otrzymaliśmy świetne opinie i zidentyfikowaliśmy więcej możliwości dalszej poprawy. Ponieważ jakość rozgrywki jest dla nas najważniejsza, podjęliśmy decyzję o odroczeniu premiery trybu PvP 5 na 5.
Więcej informacji na temat tego trybu podamy w najbliższych dniach w ramach listu od producenta.