Polski
Gamereactor
wiadomości
Skull and Bones

Skull and Bones Tryb PvP jest opóźniony

Nie pojawi się już na czas w sezonie 3, ponieważ zidentyfikowano więcej możliwości poprawy.

HQ

Ubisoft ujawnił plany wprowadzenia dedykowanego trybu PvP do Skull and Bones podczas Ubisoft Forward w czerwcu, gdzie ogłoszono, że tryb pojawi się w grze w trzecim sezonie zawartości, jednak już tak nie będzie.

W poście na X, Ubisoft potwierdza, że tryb jest opóźniony, aby można było włożyć w niego dodatkowy wysiłek i pracę, aby poradzić sobie ze zidentyfikowanymi możliwościami poprawy. Nie ma daty premiery ani okna, w którym tryb mógłby zostać wydany z uwzględnieniem tego opóźnienia.

"Dokładnie testowaliśmy ten tryb gry PvP wewnętrznie i z naszymi niejawnymi testerami. Otrzymaliśmy świetne opinie i zidentyfikowaliśmy więcej możliwości dalszej poprawy. Ponieważ jakość rozgrywki jest dla nas najważniejsza, podjęliśmy decyzję o odroczeniu premiery trybu PvP 5 na 5.

Więcej informacji na temat tego trybu podamy w najbliższych dniach w ramach listu od producenta.

Skull and Bones

Powiązane teksty

Skull and Bones Score

Skull and Bones

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Miejscami jest potencjał do zbadania, ale jest też zbyt wiele, aby ten statek mógł wrócić do portu.



Wczytywanie następnej zawartości