Polski
Gamereactor
wiadomości

Sony: Microsoft chce zmienić nas w Nintendo

Według Sony, z pomocą przejęcia Activision Blizzard, Microsoft chce stać się miejscem dla fanów strzelanki na konsolach.

HQ

Próba Microsoftu uzyskania zatwierdzenia przejęcia Activision Blizzard i sprzeciw Sony wobec transakcji o oszałamiającej wartości 68,7 miliarda dolarów stały się w tym roku czymś w rodzaju przewracania stron. Sony od dawna twierdzi, że zakup da Microsoftowi nieuczciwą przewagę konkurencyjną, ale nie tylko to, teraz mówią, że strategią Microsoftu jest przekształcenie Sony w Nintendo.

Oskarżenie pojawia się w pisemnym komentarzu Sony do brytyjskiego Urzędu ds. Konkurencji i Rynków, który obecnie analizuje umowę. Sony wierzy, że wraz z zakupem Activision Blizzard Microsoft "stanie się jedynym dostawcą wszystkich najlepiej sprzedających się gier akcji na konsole", podczas gdy Sony i Nintendo mogą walczyć o rodziny i młodych graczy.

Microsoft twierdzi, że zróżnicowany model Nintendo pokazuje, że Sony nie potrzebuje Call of Duty, aby skutecznie konkurować. Ale to ujawnia prawdziwą strategię Microsoftu. Microsoft chce, aby PlayStation stało się jak Nintendo, aby było mniej bliskim i mniej skutecznym konkurentem Xboksa. Po transakcji Xbox stałby się punktem kompleksowej obsługi dla wszystkich najlepiej sprzedających się serii strzelanek na konsolach (Call of Duty, Halo, Gears of War, Doom, Overwatch), jak wyjaśnia Decyzja, a następnie byłby wolny od poważnej presji konkurencyjnej.

Sony jednak "zapomina" wspomnieć, że wraz z niedawnym zakupem Bungie, ma teraz Destiny - jedną z najpopularniejszych gier akcji na rynku. Jednocześnie mają brutalne i brutalne gry, takie jak The Last and Us i God of War: Ragnarök, które prawie nie przywodzą na myśl Nintendo.

Sony: Microsoft chce zmienić nas w Nintendo


Wczytywanie następnej zawartości