Wiele można powiedzieć (i powiedziano) o Concord. Jedna z największych klap w historii gier, kosztująca Sony setki milionów dolarów. Jednak według szefa Sony, Hermena Hulsta, głównym powodem porażki gry nie była jej cena, ani raczej mało inspirujący design, który jest generalnie tym, co większość graczy przede wszystkim krytykowała.
Nie, klapa była całkowicie spowodowana tym, że rynek był po prostu zbyt silny, konkurencja zbyt zacięta, coś, czego Sony nie zamierza powtórzyć z Marathon, swoją kolejną dużą grą na żywo.
"Hiperkonkurencyjny segment rynku"
Tak porażkę opisał Hulst podczas rozmowy z inwestorami, zapewniając jednocześnie, że Marathon jest, jak głosił, grą innowacyjną i głęboko angażującą.
"Bardzo odważny, bardzo innowacyjny i głęboko angażujący tytuł"
Dzieje się tak pomimo faktu, że Marathon wykazuje wiele takich samych problemów jak Concord, na co zwrócili również uwagę ci, którzy testowali grę. Trudno powiedzieć, czy lukruje to dla inwestorów, czy faktycznie wierzy we własne słowa, ale większość z nas prawdopodobnie zgodzi się, że Marathon nie wygląda na to, aby odniosła wielki sukces, sądząc po całym negatywnym szumie ze strony streamerów i graczy.
Czy nie możesz się doczekać Marathon i jakie są Twoje przemyślenia na temat komentarzy szefa Sony na temat Concord ?