Któregoś dnia Sony wypuściło Until Dawn Remake, który, jak sama nazwa wskazuje, jest remakiem Until Dawn z 2015 roku. Ale według SteamDB bardzo niewiele osób grało w nią na PC, podczas gdy TrueTrophies twierdzi, że ich dane pokazują, że tytuł miał gorszy start na PlayStation 5 niż ultra-flop Concord.
Teraz wygląda na to, że Sony robi wszystko, co w jego mocy, aby zwiększyć wyniki sprzedaży remake'ów. Ale nie poprzez uatrakcyjnienie gry zawartością czy obniżenie ceny - ale poprzez zaprzestanie sprzedaży tańszego oryginału na PlayStation 4 z 2015 roku. Strona w sklepie nadal tam jest, ale teraz jest na niej napisane "Niedostępne do zakupu".
W ten sposób Sony ma nadzieję, że ludzie zamiast tego kupią droższy remake - podczas gdy posiadacze PlayStation 4 nie mogą go już w ogóle kupić. Być może wątpliwe zastosowanie sloganu Sony PlayStation 4 "4 the Players", czy jak myślisz?