Polski
Gamereactor
wiadomości
Soul Calibur VI

Soul Calibur VI zaoferuje największy single-player w serii

Spotkaliśmy się z producentem gry, Motohiro Okubo, aby porozmawiać o postaciach i inspiracjach.

HQ

Podczas Gamescomu usiedliśmy na chwilę z producentem Soul Calibur VI, Motohiro Okubo, aby dowiedzieć się więcej o grze i jej rozwoju:

"Gdy zaczęliśmy planować i opracowywać Soul Calibur VI, zdaliśmy sobie sprawę, że siłą serii Soul Calibur jest samo uniwersum gry oraz tryb dla pojedynczego gracza, więc zdecydowaliśmy się zrobić największy do tej pory single-player."

HQ

Chociaż było jasne, że Okubo był bardzo dumny z Groha, którego podwójny miecz umieszczono pod ścianą, miał nieco mieszane uczucia co do Voldo, którego pazury nosił podczas wywiadu, ponieważ naprawdę lubił walczyć z tą "trochę obrzydliwą, dziwną postacią".

Od czasu przeprowadzenia wywiadu do rostera postaci dodano Cervantesa i Raphaela, ale wtedy Okubo to właśnie miał do powiedzenia o bohaterach, których jeszcze nie ujawniono (poza Gamescomem):

"Większość postaci została już ogłoszona, zostało jeszcze tylko kilka. Jeśli chodzi o inne szczegóły, myślę, że główną zawartością gry też już się pochwaliliśmy. Są oczywiście pewne drobne opcje, które ogłosimy później. Czuję, że nasi fani są bardzo zadowoleni z całego procesu tworzenia i rozwoju nowego Soul Calibura. Pod względem tegorocznej premiery zdarzyło się, że prosiłem firmę o małe opóźnienia, bym mógł dokonać końcowych poprawek i tuningu, więc teraz, gdy już jesteśmy o krok od debiutu, jestem bardzo podekscytowany. Myślę, że fani również nie mogą się doczekać."

Soul Calibur VI zadebiutuje na PC, PS4 i Xboksie One 19 października.

Soul Calibur VI

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości