Squid Game Sezon 2 nie istnieje od dłuższego czasu. Dziś mija tydzień od premiery, ale już teraz Netflix może nazwać serial rekordzistą. W ciągu kilku dni od premiery widzieliśmy, jak Squid Game wspiął się na szczyty list oglądalności w 93 krajach, ale teraz wiemy dokładnie, ile osób dostroiło się, aby go obejrzeć.
Liczba ta wynosi 68 milionów ludzi, co absolutnie burzy poprzedni rekord dla programu telewizyjnego w tygodniu premiery, wynoszący 50 milionów, który należał do środy, sezonu 1. "Od czasu premiery 26 grudnia, druga odsłona serialu stała się już siódmym najpopularniejszym nieanglojęzycznym programem telewizyjnym Netflix w rekordowym czasie" – pisze Netflix, dodając, że sezon 1 Squid Game pozostaje na pierwszym miejscu, z 265,2 milionami łącznych wyświetleń.
Sezon 2 Squid Game ma szansę go pokonać, ale można sobie wyobrazić, że więcej osób obejrzy pierwszy sezon niż drugi. Pomimo bardziej mieszanych przyjęć nowego sezonu, wydaje się, że jest on tak popularny jak zawsze, a trzeci i ostatni sezon pozostał jeszcze do końca 2025 roku.