Polski
Gamereactor
wiadomości
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zostało zaktualizowane wraz z aktualizacją 1.0.1

Mieszkańcy pustkowi, radujcie się!

HQ

Nie ma wątpliwości, że S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl to jedna z najgorętszych i najgłośniejszych gier tego roku, ciepło przyjęta zarówno przez fanów, jak i krytyków. Nie jest jednak tajemnicą, że gra miała sporo problemów w momencie premiery. Zespół programistów pracował niestrudzenie, aby jak najszybciej rozwiązać najbardziej krytyczne problemy, a aktualizacje są kontynuowane wraz z dzisiejszą aktualizacją 1.0.1, dostępną zarówno na PC, jak i Xbox. Poniżej znajduje się obszerna lista wprowadzonych zmian i korekt.

Poprawki SI:
Naprawiono błąd, który powodował, że grupy NPC zacinały się i umierały w pobliżu schronów podczas aktywnych wydarzeń emisji.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Burer mógł wytrącać przedmioty z misji z rąk gracza.
Dodano brakujące efekty dźwiękowe dla zdolności Burera "Telekineza".
Naprawiono błąd, który sprawiał, że postacie niezależne czasami zacinały się i nie docierały do lokacji misji, co potencjalnie uniemożliwiało jej postęp.
Rozwiązano problem ze spadkami wydajności i możliwymi awariami braku pamięci w zatłoczonych lokalizacjach w centrum podczas długich sesji gry.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że postacie niezależne zmieniały się w pozę A lub unosiły się w powietrzu po śmierci.
Naprawiono zachowanie NPC, które sprawiało, że strzelali za osłonę z powodu nieprawidłowego śledzenia celu.
Naprawiono ponad 20 innych błędów związanych ze sztuczną inteligencją.

Poprawki optymalizacyjne:
Naprawiono pojawianie się niewidzialnych NPC/mutantów w polu widzenia gracza podczas celowania.
Rozwiązano problemy z efektami wizualnymi ognia, które nie były renderowane pod pewnymi kątami kamery.
Naprawiono około 100 awarii, w tym wycieki pamięci i błędy EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION.

Poprawki dźwięku i dźwięku:
Naprawiono błąd, który powodował, że muzyka bojowa była odtwarzana po jej zakończeniu.
Naprawiono siedem dodatkowych drobnych błędów dźwiękowych.

Zmiany balansu:
Zmniejszono koszty naprawy broni i zbroi.
Znacznie zwiększono ceny sprzedaży artefaktów, aby uzyskać większe dochody.
Zwiększono nagrody pieniężne za większość misji (od 2 do 3 razy).
Premie do zbroi i broni na poziomie trudności Rookie.
Umiarkowanie zmniejszono obrażenia zadawane przez mutantów na poziomie trudności Rookie.
Zmniejszono obrażenia od broni zadawane przez mutanty o 23% na poziomie trudności Rookie.
Zwiększono wytrzymałość pancerza o 12,5%.
Dodano dodatek do tłumika dla broni PTM do określonej skrytki w Mniejszej Strefie.
Dostosowano ceny sprzedaży egzoszkieletów i ulepszonej broni.
Zbalansowano sprzęt eksploatacyjny Herkules, aby usunąć osłabienie prędkości i zwiększyć udźwig.
Dodatkowe drobne poprawki błędów.

Balans walki:
Zmniejszono wagę niektórych przedmiotów misji, w tym skanerów.
Nieznacznie zbalansowano obrażenia zadawane przez krwiopijców.
Zmniejszono regenerację zdrowia krwiopijcy poza walką.
Umiarkowanie zmniejszono PŻ dla Kontrolerów, Burerów, Dzików i Mutantów Mięsnych.
Dostosowano mechanikę obrażeń od kończyn dzika i mięsa.
Znacznie zwiększono dystans walki wręcz bronią i nieznacznie nożami.

Wejście gamepada:
Zwiększono martwe strefy pada dla lepszej kontroli.

Znaków:
Poprawiono modele oczu i zębów NPC.
Drobne poprawki animacji i modeli NPC.

Przerywniki filmowe:
Dodano brakujące ujęcia na ekrany telewizorów w ostatnim przerywniku filmowym.
Poprawiono animację jelenia w początkowym przerywniku filmowym.
Naprawiono 20 dodatkowych błędów związanych z przerywnikami filmowymi.

Ustawienia i menu gry:
Dostosowano nieczytelny tekst na ekranie kompilacji shaderów.
Naprawiono błąd, który powodował, że ustawienie "Nvidia Reflex Low Latency" nie zapisywało się między sesjami gry.
Rozwiązano 10 innych drobnych błędów związanych z menu.

Obiekty, z którymi można wchodzić w interakcje:
Naprawiono problemy z fizyką zniszczalnych i ruchomych obiektów, w tym przedmiotów unoszących się w powietrzu.
Naprawiono błędy interakcji ze szklanymi drzwiami na wewnętrznym dziedzińcu SIRCAA, które powodowały blokowanie postępów.
Naprawiono brakujące drzwi wewnętrzne w windzie laboratoryjnej X-11.
Plus kilka innych drobnych poprawek.

I wiele więcej. Z pełną listą zmian możecie zapoznać się tutaj.

Czy miałeś już okazję aktualizować? Jakie są Twoje dotychczasowe przemyślenia na temat S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ?

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości