Polski
Gamereactor
wiadomości
Saros

Stan gry kończy się z przytupem! Housemarque ujawnia swój kolejny projekt: Saros

Tytuł akcji będzie wykorzystywał perspektywę trzecioosobową, z Rahulem Kohli w roli głównej, a jego premiera odbędzie się w 2026 roku.

HQ

Transmisja State of Play właśnie dobiegła końca, a wraz z nią zaoferowała prezentację, która skupiała się głównie na produkcjach innych firm, podając daty premier niektórych obiecujących gier. Podczas gdy pokaz był całkiem w porządku, biorąc wszystko pod uwagę, Sony zachowało być może swoje najlepsze ujawnienie na koniec, ponieważ na zakończenie pokazu, który mieliśmy okazję spotkać Saros.

To prawda, że nazwa jest trochę niekonwencjonalna, więc pozwólcie, że dodam trochę koloru. Saros to trzecioosobowa gra akcji dla jednego gracza, która ma na celu wykorzystanie blasku Returnal. Dlaczego Returnal możesz zapytać? Saros jest rozwijany przez Housemarque, to samo fińskie studio, które kilka lat temu dostarczyło znakomity tytuł akcji w stylu rouge na systemy PlayStation 5. W przeciwnym razie Rahul Kohli pozornie pojawi się w grze w głównej roli, jak potwierdza ujawnienie.

Dużym haczykiem jest to, że to wszystko, co wiemy o Saros w tej chwili. Zwiastun ujawniający grę możecie zobaczyć poniżej, ale w przeciwnym razie będziecie musieli poczekać do końca 2025 roku na właściwe ujawnienie rozgrywki przed faktyczną premierą gry, która nastąpi w 2026 roku. Mamy też wpis na blogu PlayStation, który wyjaśnia nieco więcej, dodając:

"Saros to gra akcji z zapadającą w pamięć historią zaginionej kolonii poza światem na Carcosie pod złowieszczym zaćmieniem. Wcielasz się w Arjuna Devraja, potężnego egzekutora Soltari, który nie cofnie się przed niczym, aby znaleźć tego, kogo szuka. Naszym celem jest stworzenie emocjonalnego i mocnego studium charakteru, które bada koszty, jakie trzeba ponieść, aby stworzyć nową przyszłość.

"Arjun jest wykonywany przez Rahula Kohli (Pasterka, Upadek domu Usherów). Rahul naprawdę ożywia Arjuna w oszałamiającym występie. Był wspaniałym współpracownikiem, który opowiedział naszą historię i stał się mistrzem gry. Nie jest też sam na Carcosie, a my ujawnimy więcej naszej fantastycznej obsady NPC i informacji o fabule.

"Kluczową różnicą między Saros a Returnal są stałe zasoby i postępy, które sprawiają, że każda śmierć jest cenna. Po każdej śmierci zmierzysz się ze zmienionym światem, ale w Saros będziesz mógł wybrać i na stałe ulepszyć swój ekwipunek z ewoluującego zestawu ulepszeń broni i kombinezonów, aby "wrócić silniejszym" i pokonać wyzwania, przed którymi staniesz na Carcosie.

HQ
Saros

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości